Jeg tror, ombudsmanden får disse banker til rent faktisk at gøre noget, det er tilbageførsel, og hvis vi så mister tilbageførslen, fordi de formulerer nogle løgne om, at vi fik varer/tjenester, så må vi tage det på hagen, selvom vi ved, at det er svindel.
Men at ikke engang tilbageførslen er en joke, og det er, hvad ombudsmanden faktisk har sagt om disse beslutninger, det gode er, at hvis de ikke gør tilbageførslen, og ombudsmanden siger, at du skal have, så bliver bankerne tvunget til at betale ud af deres egne lomme, der snart burde få dem til at ændre deres handlinger.
Held og lykke makker, hvis jeg får succes med Chase, så har jeg ikke noget imod, at du bruger min sag som eksempel til at sende til Starling.
Venter også på kreditkort, så igen, hvis du vil dele sagsnumrene med Starling, hvis jeg får succes, så gider jeg ikke. Disse ville være Visa-kreditkort og Mastercard-debet, så tvisterne ville være deres referencer alligevel
I think the ombudsman is making these banks actually do something, thing is chargeback and then if we lose the chargeback because they formulate some lies that we did get goods/ services then we have to take that on the chin despite us knowing it’s fraud.
But to not even chargeback is a joke and that’s what the ombudsman has effectively said on these decisions, the good thing is if they don’t do the chargeback and ombudsman says you should have then the banks are being forced to pay out of their own pocket that should soon make them change their actions.
Good luck mate, if I am successful with Chase then I don’t mind you using my case as an example to send to Starling.
Waiting on credit cards as well so again if you want to share the case numbers to Starling if I am successful then I don’t mind. These would be Visa credit card and Mastercard debit so the disputes would be their references anyway
Automatisk oversættelse: