Jeg ved, at kloge svarede og sagde, at de stadig efterforsker efter jeg truede med en klage med en masse spørgsmål, som jeg svarede på
Hvad skete der? Fortæl os det så detaljeret som muligt. - det var et link, der hævdede at være en mystisk elektrisk boks med billeder af folk, der modtog dem. Jeg gav mine kortoplysninger for at modtage det
Hvad var betalingen til? Hvad blev lovet? som ovenfor
Hvordan fandt du sælgeren/handleren? Skærmbilleder eller en hjemmeside ville være nyttige. Det kom lige op på google
Hvornår har du sidst talt med sælgeren/handleren? Jeg kan ikke komme i kontakt med siden, alle detaljer er væk
Hvornår var det meningen, at du skulle få dette produkt eller denne service? Det sagde inden for 2 uger, at pengene ser ud til at være blevet taget i usd ikke gbp.
Jeg mener, det burde være ligetil for dem at åbne en vare, der ikke har modtaget tilbageførsler, eller har jeg gjort noget forkert!
I know wise replied saying they are still investigating after I threatened a complaint asking lots of questions which I replied to
What happened? Let us know in as much detail as possible. - it was a link claiming to be a mystery electrical box with pictures of people who received them I gave my card details to receive it
What was the payment for? What was promised? as above
How did you find the vendor/merchant? Screenshots or a website would be useful. It just came up on google
When did you last speak to the vendor/merchant? I cannot get in touch the page all details are gone
When were you meant to get this product or service? It said within 2 weeks the money seems to have been taken in usd not gbp.
I mean it should be straight forward for them to open an item not received chargebacks or have I did something wrong !
Redigeret af forfatter 1 måned siden
Automatisk oversættelse: