Jeg havde en aftale med mine to banker - begge takkede nej
'Jeg har gennemgået din sag, og vi vil desværre ikke kunne behandle en tilbageførsel på dine vegne ved denne lejlighed.
Årsagen til dette er, at Mastercard-tilbageførselsguiden siger følgende:
For transaktioner, hvor værdi eller aktiver er købt til spil, investering eller lignende formål: Denne tilbageførselsret er kun tilgængelig for en transaktion, hvor den eller de købte aktiver ikke optræder på den konto, der er aftalt mellem kortholderen og forretningen. For at undgå tvivl er tilbageførselsrettigheder ikke tilgængelige for
1. tilbagebetalinger, hævninger eller overførselsanmodninger,
2. vilkår og betingelser eller kontoadgang,
3. gevinster, gevinster eller tab, eller
4. brug eller efterfølgende brug.
Da transaktionerne var til et aktiv til investering eller et lignende formål, og de midler, du brugte på varerne/tjenesterne, blev krediteret forhandleren, hvilket betyder, at transaktionen var vellykket, har vi ingen grund til at bestride transaktionen/transaktionerne, uanset om du mistet adgangen til kontoen eller ikke kan hæve. '
I truied with my two banks - both declined
’I have reviewed your case and regrettably, we won't be able to process a chargeback on your behalf on this occasion.
The reason for this is that the Mastercard chargeback guide states the following,
For transactions in which value or assets are purchased for gambling, investment or similar purposes: This chargeback right is only available for a transaction in which the purchased value or assets failed to appear in the account agreed to between the cardholder and the merchant. For the avoidance of doubt, chargeback rights are not available for
1. refunds, withdrawals or transfer requests,
2. terms and conditions or account access,
3. winnings, gains or losses, or
4. use or subsequent use.
As the transactions were for an asset for investment or a similar purpose and the funds you spent on the goods/services were credited to the merchant meaning that the transaction was successful, we have no grounds to dispute the transaction(s) regardless of whether you lost access to the account or are unable to withdraw. ‘
Automatisk oversættelse: