Hej alle sammen
Har lige fået et opkald fra Chase Bank efter en 4 ugers svindel- og svindelsag, og de har afvist enhver tilbagebetaling, da de ikke så nogen fidus eller svigagtig aktivitet.
Jeg har også en åben klage, der siger, at jeg ikke ønskede, at det skulle gå ned ad svindelruten til sidst, hvis det den dag skulle være en simpel tilbageførsel for manglende modtagelse af varer eller tjenester.
Selvom elegro har bedt mig om at få min bank til at starte refusionsprocessen, overholder de stadig ikke.
Jeg giver det en sidste chance med jagt på at behandle tilbageførsler og for resultatet af min klage, og så bliver jeg nødt til at tage den til FOS.
Jeg troede, det ville være en lang, men simpel ikke-modtagelse af varer eller tjenester.
Hi all,
Just had a call off chase bank after a 4 week scam and fraud case and they have declined any refund as they didn't see any scam or fraudulent activity.
I have an open complaint aswell saying I did not want it to go down the scam fraud route at the end if the day it should be a simple chargeback for non reciept of goods or services.
Despite elegro asking me to get my bank to start the refund process they are still not complying.
I am giving it 1 last shot with chase to process chargebacks and for the outcome of my complaint and then I will have to take it to the FOS.
I thought it would be a long but simple non reciept of goods or services.
Automatisk oversættelse: