Det, jeg kæmper for at forstå, er, hvorfor de foretager tilbageførsler for nogle mennesker for ændringen af mcc-koden, men ikke for andre, hvordan kan de vælge, hvem der risikerer at tabe, og hvem der skal hjælpe. Det er virkelig frustrerende, fordi vi alle er i samme situation og forsøger at kæmpe tilbage mod disse illegale virksomheder, hvis bare de ser det ud, som vi ser det. Jeg vil aldrig nogensinde røre ved disse sider igen, jeg ville kun ønske, at jeg vidste, hvad der skete, før jeg gjorde det! I slutningen af dagen har jeg en sygdom, og nogle gange, når tingene er svære, vender jeg mig til slots, det er min eneste svaghed i livet, der får fat i mig, når jeg gør det. Banken har tilbudt mig en person at tale med. Det er vel deres måde at blive set på som hjælper mig uden at give mig en refusion, så det vil gå godt, hvis jeg tager til Fos om det. For de vil nok blive set som ikke at svigte mig, fordi de ikke vidste, det var gambling osv., så de kunne ikke stoppe transaktionerne. Jeg havde en blokering på, og det var mit argument, men det ændrede ikke deres mening. 👎
What I’m struggling to understand is why they are doing chargebacks for some people for the mcc code change but not for others how can they pick and choose who is liable to lose out and who to help. It’s really frustrating because we are all in the similar situation trying to fight back at these illegals companies if only they seem it the way we see it. I will never ever touch these sites again I only wish I knew what was happening before I did it! At the end of the day I have an illness and sometimes when things are tough I turn to slots it’s my only weakness in life that gets hold of me when I do it. The bank has offered me a person to talk to I guess this is their way of being seen as helping me with out giving me a refund so it will go well if I go to Fos about it. Because they will probably be seen as not failing me because they didn’t know it was gambling etc so couldn’t stop the transactions. I did have a block on and that was my argument but it didn’t change their minds. 👎
Automatisk oversættelse: