Bliv ved med at tagge FCA osv. og videresend enhver kommunikation til dem, jeg vil også bede dem om at svare i tråden, så du kan kommunikere mellem alle parter effektivt, hvis de nægter, vil FCA helt sikkert se dette som mistænkelig aktivitet. Jeg vil se Santeda gå helt ned, jeg ville ønske, jeg kunne finde mere information om den administrerende direktør, men desværre er det alle shell-virksomheder og mærkelige adresser på obskure steder som Cypern, Curacao, Letland osv., selv de britiske adresser er standardvirksomhedsadresser, det er vildt hvordan Jeg kan bruge fire eller fem timer og have flere stier at gå ned ad, men tilsynsmyndighederne har uendeligt mange flere ressourcer, juridisk autoritet, men kan ikke gøre noget som helst.
Tak for linkene også, vil videresende dem til de relevante organer i morgen tidlig.
Keep tagging the FCA etc and forward any communications to them, i'd also ask them to reply in thread so you can communicate between all parties efficiently, if they refuse then surely the FCA will see this as suspicious activity. I wanna see Santeda go down completely, i wish i could find more information on the CEO but sadly it's all shell companies and weird addresses in obscure locations like Cyprus, Curacao, Latvia etc, even the UK addresses are default company addresses, it's wild how i can spend four or five hours and have multiple trails to go down but the regulatory bodies have infinitely more resources, legal authority but cannot do anything at all.
Thanks for the links too, going to forward them to the relevant bodies tomorrow morning.
Redigeret af forfatter 15 timer siden
Automatisk oversættelse: