Jeg er i gang, de har bedt mig om at rejse en tilbageførsel hos min bank, men desværre har min bank nægtet på grund af den måde, betalingen blev foretaget på A2A pisp-betaling, men jeg har en advokat på det, de enten betaler eller vil blive stillet for retten og taber uanset, da jeg bor i Storbritannien, og transaktionerne er ulovlige, og de ved det, også hvis du i Storbritannien sørger for, at Nucleus365 Ltd ikke har givet dem arbejdet i underentreprise, fordi de er ansvarlig for tredjepartsdelegerede og er FCA-akkrediteret. så jeg ville tjekke med din bank, de vil helt sikkert vide det. Hvis Nucleus365 gjorde under til falcora finance.io, ville jeg sende en besked til dem og fortælle dem, at de har iværksat ulovlige transaktioner, som det firma, de har indgået kontrakt med med er ikke i stand til at tage penge fra britiske kontoindehavere i henhold til gambling act section 33 2005.criminal offence.fortæl dem, at du har talt med Storbritannien spillekommission og FCA.hvis det er falcora, du går efter, forhåbentlig vil din bank rejse en tilbageførsel, lad mig vide, hvordan du kommer videre, hold mig opdateret, jeg vil gøre det samme. pas på alt det bedste
I'm in the process,they have told me to raise a chargeback with my bank,but unfortunately my bank has refused due to the way the payment was made A2A pisp payment, but I've got a solicitor on it they either pay or will be taken to court and lose eitherway as I live in UK and the transactions are illegal and they know it, also if your in UK make sure Nucleus365 Ltd didn't subcontract the work to them because they are liable for third party delegates and are FCA accredited.so I would check with your bank they will definitely know.if Nucleus365 did sub to falcora finance.io I would message them and tell them they have initiated illegal transactions,as the company they have contracted with aren't able to take funds from uk account holders as per gambling act section 33 2005.criminal offence.tell them you've spoken to uk gambling commission and FCA.if it's falcora your going after hopefully your bank will raise a chargeback let me know how you get on,keep me updated I will do same.take care all the best
Automatisk oversættelse: