HjemKlagesagerMr Bet Casino - Spilleren kæmper for at fuldføre kontobekræftelse.

Mr Bet Casino - Spilleren kæmper for at fuldføre kontobekræftelse.

Automatisk oversættelse:

Sorte point: 879

Beløb: 900 €

Mr Bet Casino
Sikkerhedsindeks:Særdeles højt
Indsendt: 19.10.2022 | Uløst : 29.12.2022
Uløst Vores afgørelse

I strid med fair gambling

ULØST

Sagsoversigt

1 år siden
Oversættelse

Spilleren fra Tyskland havde problemer med at hæve sine gevinster på grund af en løbende verifikation. Spilleren bestod ikke bekræftelsen, fordi han foretog en indbetaling fra en bankkonto, som han ikke ejede, men som havde fuldmagten. Selvom Spillemyndigheden besluttede sig for casinoet, da spilleren teknisk set ikke brød nogen regler, endte vi med at lukke klagen som 'uafklaret'.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
\ Oversættelse

Jeg uploadede €30,00 den 7. oktober 2022 med min søn Jonas' konto for at spille hos Mr. Bet. Jeg tjente 900,50 € på 2 dage. så begyndte problemerne, jeg skulle verificere mig selv. Jeg uploadede alle de ønskede dokumenter, efter 2 dage blev de afvist. dette skete mindst 5 eller 6 gange, hver gang dokumenterne blev afvist. I dag har jeg chattet med supporten i flere timer. uden succes. Jeg blev gentagne gange bedt om at uploade de samme dokumenter. Jeg sagde, at jeg har uploadet det flere gange nu. Jeg sendte også dokumenterne til ledelsen af kasinoet via e-mail, det virkede ikke, det blev gentagne gange afvist. Jeg tjente disse €900,50, og jeg kan ikke se meningen med at opgive pengene. Fx i Trust Pilot så jeg, at casinoet konsekvent har dårlige anmeldelser. altid det samme, altid nægter kasinoet at udbetale penge, fordi verifikationen afvises hver gang. Jeg er enlig far til 3 børn. Jeg er 100 % handicappet. Jeg er pensioneret og har ikke mange penge. Jeg er så meget desto mere irriteret over, at jeg ikke modtager mine retmæssigt vundne penge

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Kære michaelmaurer1966,

Mange tak for din klage. Jeg er ked af at høre om dit problem.

Forstå venligst, at KYC er en meget vigtig og essentiel proces, hvor casinoet sørger for, at pengene sendes til den retmæssige ejer. Da de ikke har den luksus at være i stand til fysisk at se alle spillerne og kontrollere deres identifikation og dokumenter, er dette den eneste måde, hvorpå spillevirksomheder er i stand til at gennemføre verifikationsprocedurerne. Ingen af de seriøse og licenserede casinoer tager KYC let, og det kan tage et par arbejdsdage at gennemføre denne grundige proces.

Forstår jeg rigtigt, at du har foretaget en indbetaling med en andens betalingsmetode?

Vil du venligst videresende al relevant kommunikation mellem dig og kasinoet til kristina.s@casino.guru ? Alternativt kan du poste det her.

På forhånd tak for dit svar.

Med venlig hilsen,

Kristina

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
\ Oversættelse

Ja det er rigtigt, jeg lavede den første indbetaling til kasinoet fra min søns konto. Jeg har haft en BANKBETYDELSE for denne konto siden februar 2020, så jeg kan officielt disponere over kontoen. Den første indbetaling var €30,00 fra min søn Jonas' konto, jeg spillede disse penge helt væk, dvs. tabte dem.

Så indsatte jeg €30,00 fra MIN konto, og med de penge fra min konto vandt jeg €900,50. Således blev gevinsterne vundet ved at indbetale €30,00 fra MIN KONTO og ikke €30,00 fra min søns konto.

Så fortjenesten blev vundet med €30,00 fra min konto, og blev derfor lovligt vundet.

I dag blev min spillerkonto blokeret af Mr. Bet. Jeg fik for nylig sendt alle de dokumenter, jeg blev bedt om, til Mr. Bet, og alle dokumenter blev afvist. Intensiv chat og e-mail-udveksling fandt sted uden held slutningen af sangen min konto er blevet suspenderet.

Jeg sender dig bankfuldmagten samt de dokumenter, jeg har indsendt til hr. Bet via e-mail. Så du kan få en idé. Skærmbilleder og mailtrafik, også fra præmien, er sikret og kan til enhver tid stilles til rådighed for dig.


Et hint, på internetplatformen Trust Pilot, har casinoet over 80% negative poster, at casinoet ikke udbetaler gevinsterne, og verifikation er ikke mulig. Spillerkonti vil simpelthen blive slettet. Den ene vandt endda €9.000,00 og blev ikke udbetalt.


Med venlig hilsen


Michael M***

Redigeret af en Casino Guru admin
Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
\ Oversættelse

Damer og herre

i aften havde jeg sendt dig e-mails med kommunikation med hr. Bet. Mr. Bet fortsætter med at skabe problemer. Kasinoet ønsker ikke at anerkende den indsendte fuldmagt, jeg skal sende en fuldmagt med den aktuelle dato til os. Dette er ikke muligt af 2 grunde.

  1. Årsag: Hvis jeg gik i banken med min søn i dag og fik udstedt en anden fuldmagt, ville kasinoet også klage over dette, da datoen på fuldmagten ikke stemmer overens med indbetalingsdatoen, da fuldmagten thi banken blev først lavet efter indbetalingen og ville derfor være ugyldig og hr. Bet kunne nægte betalingen.
  2. Her i Tyskland er en bankfuldmagt gyldig indtil den tilbagekaldes af kontohaveren, og selv efter kontohaverens død er bankfuldmagten stadig gyldig, hvis den ikke er tilbagekaldt. Denne regel kan også læses i bankfuldmagten under punkt 4 "Fuldmagtens gyldighed".

Casino Mr.Bet forsøger fortsat ikke at genkende nogen dokumenter, jeg indsender. Og det kan det ikke være. Det kræver dokumenter, som jeg ikke kan indsende senere, fordi fuldmagten på den ene side stadig er gyldig og på den anden side en ny bankfuldmagt, fx med dags dato, ville skade mig.


Med venlig hilsen


Michael M***

Redigeret af en Casino Guru admin
Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Mange tak michaelmaurer1966 for dit svar. Jeg vil nu overføre din klage til min kollega Peter ( peter.m@casino.guru ), som vil hjælpe dig. Jeg ønsker dig held og lykke og håber snart at se dit problem blive løst til din tilfredshed.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Hej michaelmaurer1966,

Jeg har set på din sag og forstår situationen. Lad mig kontakte casinoet, og jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe. Jeg vil gerne invitere hr. Bet Casino til samtalen for at deltage i løsningen af denne klage.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Kære alle,


Michaelmaurer1966's konto blev spærret i henhold til vores vilkår og betingelser 2.1.10:


"2.1.10. i forhold til ind- og udbetalinger af midler til og fra din medlemskonto, må du kun bruge sådanne kreditkort og andre finansielle instrumenter, som er gyldige og lovligt tilhører dig."


Brugeren foretog indbetalinger på webstedet ved hjælp af oplysninger fra tredjeparter og kunne ikke bekræfte, at hans søns konto, hvorfra han indsatte, er en fælles konto.


Den fuldmagt, som brugeren har givet, går tilbage til 2020, for at bekræfte, at kontoen er en fælles konto, kan vi acceptere opgørelser og dokumenter, der ikke er ældre end 3 måneder. Brugeren blev bedt om at gå til banken og bede dem om at bekræfte, at kontoen er en fælles konto.


Med venlig hilsen,

Mr.Bet Casino team

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
\ Oversættelse

Kære Herre eller frue

Den 7. oktober 2022 indbetalte jeg €30,00 fra min søns konto til kasinoet. "For denne beretning om min søn har jeg en BANKEMYNDIGHED dateret den 17. februar 2020.

Så jeg er officielt autoriseret til at have kontoen. Denne bankfuldmagt er gyldig indtil denne bankfuldmagt er tilbagekaldt, hvilket endnu ikke er sket. Bankfuldmagten er derfor retsgyldig . De €30,00 jeg satsede hos Mr. Bet var fuldstændig tabt.

Så, også den 7. oktober 2022, indbetalte jeg yderligere €30,00 fra min egen konto. Med disse 30,00 € vandt jeg så 900,00 €. Så igen er fortjenesten på 900,00 € baseret på indbetalingen fra min konto .

De 2 x €30,00 blev indbetalt via øjeblikkelig betaling fredag aften, efter at bankerne lukkede den 7. oktober 2022. Afregningen på regnskabet blev først bogført mandag den 10. oktober 2022. Jeg har ingen indflydelse på bankens booking. Min bank booker ikke i weekenden.

Casino Mr. BET påberåber sig nu artikel " 2.1.10 . Med hensyn til indbetaling og udbetaling af midler til og fra din medlemskonto, må du kun bruge sådanne kreditkort og andre finansielle instrumenter, der er gyldige og lovligt ejet af dig."

Så opstår spørgsmålet, hvorfor der ikke foretages en verifikation FØR FØRSTE INDLÆG . Denne artikel 2.1.10. henviser også til INDSÆTNINGERNE, og ikke kun til udbetalingerne. Her må kasinoet affinde sig med anklagen om, at indskud til kasinoet trods artikel 2.1.10. er ikke verificeret FØR indbetaling, men kun ved udbetaling.

Her skal du anklage kasinoet for ulovlig adfærd, indbetalingerne er tilladt på trods af artikel 2.1.10. Indbetalinger kan foretages uden bekræftelse, og udbetalinger kan ikke foretages.

Dette ligner meget en kriminel handling her for mig, nemlig casinoet kan tilbageholde de penge, som spilleren indsætter uden verifikation, OM DETTE ER MOD DERES EGNE POLITIKKER, MEN VIL IKKE TILBAGE UDTAGNING AF GEVINSTER, FORDI DE OVERTRÆDER POLITIKKERNE .

Her skal du beskylde kasinoet for uretfærdig berigelse på bekostning af spilleren, dette er allerede inden for svindel. Og det er derfor, jeg beder dig om at træffe en retfærdig beslutning her. Kasinoet overtræder deres egne politikker.

Hvis kasinoet havde foretaget verifikation, før indbetalingen startede, ville denne skade på €900,00 aldrig være sket. Dette skal tages i betragtning, når der træffes en beslutning.


Med venlig hilsen

Michael M*****

Redigeret af en Casino Guru admin
Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Hej alle,

Tak for dine svar.

Kære Michael,

Jeg er enig i, at det ville være meget nemmere, hvis verifikationen fandt sted, før spillere får lov til at foretage indskud og spille. Dette er dog ikke en industristandard endnu. Mit forslag er at få bekræftelsen fra banken og sende den til casinoet. Hvis du har en fuldmagt fra 2020 og kan give en bekræftelse på dette fra banken nu, burde der ikke være nogen grund til, at casinoet skal udskyde verifikationen og betalingen.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
\ Oversættelse

Ok, hvis det bare er derfor, er det ok. Men jeg fik tilsendt fuldmagten på mail fra min ekspedient i banken. Og denne mail blev oprindeligt videresendt til Mr. Bet. Det betyder, at banken stadig anerkender denne fuldmagt. Derudover mener jeg i bankfuldmagten under punkt 4, at fuldmagten er gyldig indtil den tilbagekaldes. Hvis dette ikke tilbagekaldes, gælder det også efter kontohaverens død. Det er normalt her. Min søn havde endda med seneste dato bekræftet, at fuldmagten ikke var tilbagekaldt. Og jeg havde også sendt dette brev til hr. Bet.


Jeg sender min søn i banken i dag og får udstedt en ny fuldmagt. Jeg vil så sende dette til dig og hr. Bet, og jeg håber, at sagen så bliver løst, og kasinoet vil overføre pengene til min konto.


Med venlig hilsen


Michael M*****

Redigeret af en Casino Guru admin
Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
\ Oversættelse

Kære Herre eller frue


Jeg kunne desværre ikke uploade bankfuldmagten her. Så jeg har sendt dette til Mr. Bet og én gang til dig.


Jeg håber nu, at det endelig bliver løst fredeligt, og at vi kan afslutte sagen.


Med venlig hilsen


Michael M*****

Redigeret af en Casino Guru admin
Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Tak, Michael,

Lad os se, hvad der sker nu. Hold mig venligst opdateret.

Automatisk oversættelse:
Vedhæftning med følsomt indhold
Vedhæftning med følsomt indhold
1 år siden
\ Oversættelse

Kære Herre eller frue


Jeg har nu igen forsøgt at uploade bankfuldmagten her og det ser ud til at have virket nu. I går sendte jeg den til dig og hr. Bet også.


Min søn og jeg var i banken igen i går for at få udstedt fuldmagten med den aktuelle dato. Det var svært at få endnu en fuldmagt, fordi den første fra 2020 stadig er gyldig.


Som det fremgår af bankfuldmagtens punkt 4, er en bankfuldmagt gyldig indtil den tilbagekaldes. Dette er ikke sket indtil videre, og min søn bekræftede også dette over for Mr. BET CASINO. Hvorfor der igen kræves en fuldmagt af Mr Bet trods den eksisterende gyldighed er ren chikane og endnu et forsøg på ikke at betale pengene.


Jeg håber inderligt, at fremsendelsen af den fornyede bankfuldmagt endelig vil bringe denne ærgerlige sag til ophør.


Med venlig hilsen


Michael M*****

Redigeret af en Casino Guru admin
Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Kære alle,


Brugeren sendte en fuldmagt, vi modtog den. Vi afventer afklaring fra den ansvarlige afdeling vedrørende de dokumenter, som brugeren har sendt.

Så snart vi modtager et svar, lægger vi detaljerne ud for dig.


På forhånd tak for din tålmodighed!


Med venlig hilsen,

Mr.Bet Casino team

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
\ Oversættelse

Kære Herre eller frue

Jeg har netop modtaget Mr. Bets endelige afvisning via e-mail. Du betaler ikke på trods af bankfuldmagtsdokumenterne, som Mr. Bet har anmodet om.


Dette er uacceptabelt. Kasinoet kan ikke acceptere indskud på trods af deres 2.1.10, selvom dette angiveligt ikke er tilladt. Men så snart det skal udbetales, henvises til 2. januar 2010. Dette er simpelthen SCAM. Enten gælder 2.1.10 for INDSÆTNING og TILBAGETRÆKNING eller ej.

Kasinoet accepterer indskud trods 2. januar 2010, men så snart det skal udbetales, henvises der til 2. januar 2010. Det er ikke muligt. Kasinoet sætter sine egne regler, som det vil, og det er ikke muligt.

Mr. Bet beriger sig selv med spillernes penge, fordi kasinoet ikke følger sine egne regler. Dette er omtrentligt og udgør bedrageri og uretmæssig tilegnelse af overskud.

Casinoet beriger sig selv med pengene på den ene side, når du laver en indbetaling og så på den anden side, når overskuddet ikke bliver udbetalt.

Jeg håber, at du vil træffe en retfærdig bedømmelse. Ellers skulle en tysk domstol gøre det.


Ud fra hvad jeg har undersøgt, vinder spillere 96 % af tiden i retten. Disse tal taler meget.

Tjek anmeldelserne på internettet om Mr. Bet. Næsten over 90 % kun negative anmeldelser. Se trustpilot. Spillerne klager næsten alle over, at gevinsterne ikke bliver udbetalt. En vandt endda 9.000,00 euro, han modtog aldrig sine penge.


Under alle omstændigheder vil jeg fortsætte med at kæmpe med alle midler, indtil jeg har min sejr.

Men jeg håber indtil videre, at hun vil bestemme til min fordel.

For hvis du er ærlig, så bryder casinoet Mr. Bet klart sine egne regler, og det burde det simpelthen ikke være.

Jeg havde og har råderet over min søns konto, hvilket blev bekræftet med den nye fuldmagt på samme måde, som min søn har fuldmagt over min konto.


Ydermere blev der ikke tjent med den første indbetaling på 30,00 euro fra min søns konto.


Overskuddet blev kun vundet med 2. indbetaling fra min egen konto.


Således blev præmien lovligt vundet med indbetalingen på 30,00 euro fra min egen konto og ikke fra min søns konto .


Så jeg har ret til præmien. Den blev vundet fra min konto med de indsatte midler, så det var bestemt en legitim gevinst.


Med venlig hilsen

Michael M*****

Redigeret af en Casino Guru admin
Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Tak Michael for opdateringen.

Kære MrBet Casino,

Forklar venligst din beslutning enten her eller via e-mail (peter.m@casino.guru).

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
\ Oversættelse

Kære hr. Peter


I dag kiggede jeg igen på reglerne for kasinoet Mr. Bet. Punkt 3.2.4 i kasinoets egne retningslinjer angiver klart, at verifikation skal udføres, før penge indsættes på medlemmets konto:


"3.2.4. Vi forbeholder os retten til at bruge yderligere procedurer og metoder til at bekræfte din identitet (se listen over ønskede dokumenter nedenfor som et eksempel), når du foretager indbetalinger til din medlemskonto "


Her står intet om, at verifikationen først finder sted, når betalingen er foretaget. Kasinoet holder ikke til sine egne standarder.


Jeg opfordrer dig til at tage dette punkt i betragtning.


Så henvisningen er til sagen

01/02/10 bortfaldet.


Alt andet ville ikke give nogen mening, bortset fra at casinoet beriger sig med spillernes indskud uden at skulle betale bagefter.


Med venlig hilsen


Michael M*****

Redigeret af en Casino Guru admin
Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Kære alle,


Brugeren sendte en fuldmagt fra banken. Men det kan vi desværre ikke acceptere. Et kontoudtog beviser ikke, at kontoen, hvorfra brugeren har foretaget indbetalinger, er en fælles konto, og brugeren har ret til at disponere over disse penge, og de vil blive betragtet som hans. Faktisk kunne brugeren til enhver tid udstede en fuldmagt, men ifølge vores regler skal indbetalinger ske fra oplysninger, der direkte tilhører kontoejeren.


Ved tilmelding accepterede brugeren vores vilkår og betingelser og skulle tage højde for, at indbetalinger skal foretages fra de oplysninger, der tilhører ham.


Vi beklager meget, men beslutningen om kontoen er endelig, i tilfælde af overtrædelse af reglerne kan gevinsten ikke anses for lovlig.


Da vi ikke vil fortsætte med at servicere kontoen, overvejer vi muligheden for at refundere indbetalinger. Så snart vi modtager svar fra den ansvarlige afdeling, informerer vi dig.


Med venlig hilsen,

Mr.Bet Casino team

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Kære Mr.Bet Casino-team,

Tak for dit svar. Lad os tage et kig på fakta her:

  1. spilleren har fuldmagten, hvilket betyder, at han lovligt har lov til at bruge midlerne på sin søns konto
  2. gevinsterne blev lavet fra en indbetaling, der kom fra spillerens egen konto og ikke har noget at gøre med sønnens konto

Hvis kasinoet ønsker at håndhæve så strenge regler, bør det håndhæve dem, før det lader spillere foretage indskud og spille. Jeg er sikker på, at vi ikke ville have denne samtale, hvis spilleren mistede alle deres penge ved at spille. Derfor er vi overbeviste om, at spilleren skal få fuldt udbetalt.


Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Hej Peter,


Brugeren accepterer vores vilkår og betingelser ved registrering. Det betyder, at han accepterer de regler, som vores casino tilbyder tjenester og ikke må overtræde dem.


I henhold til reglerne i vores spilleklub sker verifikationen, efter at brugeren har oprettet en anmodning om udbetaling. Vi er ikke forpligtet til at verificere brugeren før den påbegyndte tilbagetrækning af midler, medmindre brugeren selv beder om at blive verificeret på forhånd.


Da brugeren accepterede vores vilkår og betingelser under registreringen, var han nødt til at tage hensyn til paragraf 2.1.10. i forhold til ind- og udbetalinger af midler til og fra din medlemskonto, må du kun bruge sådanne kreditkort og andre finansielle instrumenter, som er gyldige og lovligt tilhører dig.


Det er også i brugerens interesse at følge spilleklubbens regler.


Brugeren var kun i stand til at bekræfte én indbetaling, der blev foretaget fra hans konto, han kunne ikke bekræfte den anden indbetaling, fordi han først hævdede, at den konto ikke længere eksisterer, og at han ikke kan give et uddrag fra den, og så viser det sig. at brugeren foretog denne indbetaling fra sin søns konto. På baggrund af disse fakta er det ikke helt klart for os, hvordan du kan hævde, at brugeren har modtaget gevinster med sine egne penge.


Med venlig hilsen,

Mr.Bet Casino team

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
\ Oversættelse

Kære hr. Peter,


Hr. BETs påstand er simpelthen løgn, efter at jeg skulle have spærret min konto på grund af et hackerangreb, rådede en kollega fra Hr. BET mig til at gå i banken og få et udtræk derfra, hvilket jeg gjorde. Jeg havde indsendt alt, hvad kasinoet ønskede. Her hævdes usandheden bevidst for ikke at skulle udbetale dine gevinster til folket.


Jeg havde allerede sendt dig alle dokumenterne, hr. Peter. Ud fra dette kan du se, at bankoplysningerne fra mig og min søn også blev indsendt til Casino Mr. BET.


Jeg har lige modtaget en e-mail fra kasinoet Mr. BET, hvor kasinoet tilbød at betale min indsats tilbage til mig 2 x €30,00. Jeg er ikke enig i det. Så jeg vil ikke sende alle de dokumenter, som jeg allerede har sendt til kasinoet flere gange igen. Jeg insisterer på at udbetale mine gevinster. Om nødvendigt gennem retten. Jeg vil ikke give slip.


Du kan nu selv se, hvor tvivlsomt dette casino er. Da en ny spilletilsynsmyndighed er blevet etableret af den tyske regering siden juni, og en såkaldt "hvid liste" vil blive indført i Tyskland fra 1. januar 2023, vil jeg indberette hr. BET til den statslige spilletilsynsmyndighed, således at dette casino i Tyskland kan ikke længere snyde flere mennesker.


Jeg fortsætter med at insistere på, at mine gevinster bliver lovligt opnået.


Med venlig hilsen


Michael M*****

Redigeret af en Casino Guru admin
Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Kære Mr.Bet Casino-team,

Tak for dit svar. Forstår jeg korrekt, at spilleren var i stand til at bekræfte indbetalingen, som hans gevinst stammede fra?

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Hej Peter,


Efter yderligere kontrol fra udbyderens side blev følgende detaljer om brugerbekræftelse kendt.

Vi modtog bekræftelse fra udbyderen om, at brugeren sendte en erklæring om sit indskud dateret 07.10.2022 21:28:48


Brugeren bekræftede ikke sin anden indbetaling dateret 07.10.2022 21:45:48, hvorfra gevinsterne blev vundet.

Tidligere sendte han os bekræftelse på kun et af sine indskud i alle sine udsagn.


Baseret på dette skal vi fra brugeren modtage detaljerne om hans transaktion fra 07.10.2022 21:45:48


Med venlig hilsen,

Mr.Bet Casino team

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
\ Oversættelse

Kære hr. Peter,


Det er ikke korrekt, jeg havde sendt betalingskvitteringen flere gange, både fra min søn Jonas og fra mig. Derudover må jeg spørge mig selv om indbetalingerne allerede er bekræftet af casinoet med det sidste svar her, jeg må spørge mig selv hvorfor gevinsterne stadig ikke udbetales her??

Jeg kan desværre ikke uploade kvitteringerne her nu, jeg ved ikke hvorfor, men jeg sender dem IGEN på mail til dig hr. Peter og også til hr. BET, og jeg håber, at vi endelig kan bringe sagen til en fredelig afslutning.


Med venlig hilsen


Michael M*****

Redigeret af en Casino Guru admin
Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Hej Michael,

Tak for din e-mail. Jeg ved ikke, hvilken transaktion det præcist skulle være, men hvis du sendte kontoudtogene til casinoet, burde det kunne finde matchen.

Automatisk oversættelse:
Skjult
Skjult
1 år siden
\ Oversættelse
Følsomme oplysninger

Casino Guru har skjult indlægget. Det indeholder følsomme oplysninger, der kun er tiltænkt de involverede parter.

Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Kære alle,


Vi har modtaget en kommentar fra vores ansvarlige afdeling.

Ifølge de fremlagte dokumenter ser vi en overtrædelse af vores vilkår og betingelser i henhold til paragraf 2.1.10.

Fra vores side blev tjenesterne leveret i overensstemmelse med T&C, som brugeren aftalte med før registrering. Samtidig overtrådte han vores T&C.

Baseret på dette forbliver kontoen spærret.

Vi er klar til at refundere indbetalinger efter at have leveret de dokumenter, der blev anmodet om fra brugeren tidligere.


Med venlig hilsen,

Mr.Bet Casino team

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
\ Oversættelse

Kære hr. Peter


Mr bet henviser altid bare til hans useriøse 2.1.10, som absolut ikke giver mening. Det eneste, som dette punkt gør, er, at kasinoet fylder sine lommer med penge, så længe spillerne ikke vinder.


Hvis det var et ærligt kasino, ville kasinoet allerede bekræfte indbetalinger i henhold til deres regler. Alt andet er bare at tage penge op af spillernes lommer. Kasinoet vil altid bruge noget bare for at undgå at betale.


Jeg henviser til kasinoets regler her:


"3.2.4. Vi forbeholder os retten til at bruge yderligere procedurer og metoder til at bekræfte din identitet (se listen over ønskede dokumenter nedenfor som et eksempel), når du foretager indbetalinger til din medlemskonto


At udføre en verifikation kun, når spilleren har vundet, er svindel efter min mening og tjener kun kasinoet til at lomme spillernes penge.


Vi har set det igen. Der blev anmodet om dokumenter, hvis disse stilles til rådighed vil de som altid blive afvist efter eksamen. Hvorfor bliver de ved med at bede om disse dokumenter, når alt bliver afvist fra starten.


Jeg vil heller ikke indsende nogen dokumenter for at få mine betalinger tilbage fra kasinoet. Jeg har vundet lovligt og vil gerne modtage mine gevinster kontant. Og ikke mit engagement. Jeg tjente med dette væddemål.


Kasinoet tror virkelig, at fyren er vedholdende, så betaler vi ham hans indsats tilbage, og kasinoet er gået i stå. Men ikke med mig. Jeg vil kæmpe med alle midler for at få min præmie.


Med venlig hilsen


Michael M*****

Redigeret af en Casino Guru admin
Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Hej alle,

Tak for dine svar.

Kære Michael,

Betyder ovenstående, at du ikke var i stand til at verificere en af indbetalingerne? Du oplyste, at indbetalingerne foretaget den 7.10.2022 blev behandlet den 10.10.2022 korrekt? Selvom dette var sandt, burde casinoet være i stand til at finde et match. Dette leder til et spørgsmål: Mangler der nogen indskud i opgørelsen?

Automatisk oversættelse:
Skjult
Skjult
1 år siden
\ Oversættelse
Følsomme oplysninger

Casino Guru har skjult indlægget. Det indeholder følsomme oplysninger, der kun er tiltænkt de involverede parter.

Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Kære Mr.Bet Casino-team,

Kan du venligst forklare dit udsagn? Fandt du et match til alle spillerens indskud? Hvis ja, hvorfor er det så et problem, hvis Michael har fuldmagt eller ejer regnskabet? Hvis du ikke fandt et match, blev der så brugt en tredje betalingsmetode/konto til indbetalingen?

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Kære alle,


Som vi rapporterede tidligere, efter at have kontrolleret de dokumenter, der er indsendt af brugeren, ser vi en overtrædelse af vores regler i paragraf 2.1.10.

På baggrund af dette forbliver kontoen spærret, og vi beder brugeren om at fremlægge de nødvendige dokumenter for at returnere den indbetaling, som brugeren har foretaget fra en bankkonto, der ikke tilhører ham.


Denne sag blev også undersøgt med CEG sideløbende med denne klage. SEG afsluttede klagen til vores fordel på følgende punkter:


- Operatøren har efter CEG's opfattelse handlet i overensstemmelse med den offentlige information på sin hjemmeside, som operatøren har henvist til, samt afgivet understøttende udtalelser.

- Spilleren har ikke fuldført eller bestået den nødvendige KYC / kontobekræftelse, som operatøren har anmodet om.


Derfor mener vi, at den bedste løsning for brugeren ville være at levere de nødvendige dokumenter og acceptere en refusion. Da vi ikke kan acceptere en bankfuldmagt som bekræftelse af en fælles konto, tilhører kontoen stadig ikke brugeren.


Med venlig hilsen,

Mr.Bet Casino team

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Kære Mr.Bet Casino-team,

Selvom vi forstår din bekymring med hensyn til pengenes oprindelse og det faktum, at CEG besluttede til din fordel, er jeg bange for, at vi ikke kan acceptere din beslutning. Spilleren havde åbenbart bankfuldmagten længe før han foretog indbetalingerne i kasinoet og var i stand til at bevise det, og dermed fik han lovligt lov til at bruge midlerne på sin søns konto. Det var ikke bare et stykke papir skrevet i hånden, men et officielt dokument fra banken. Jeg forstår, at AML-reglerne er strenge, men dette ser ikke ud til at være en AML-sag. For det andet, hvis kasinoet er så bekymret over oprindelsen af spillernes indskud, bør det udføre kontrollen, før det tillader spillere at foretage indskud. Jeg er sikker på, at hvis pengene gik tabt ved at spille spil, ville ingen nogensinde undersøge oprindelsen af indbetalingerne. Desværre vil klagen blive uafklaret til fordel for spilleren.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
\ Oversættelse

Tak for din retfærdige beslutning.


En klage mod Casino Mr. Bet er allerede blevet indgivet til den offentlige anklagemyndighed for kommercielt bedrageri, bedrageri og underslæb. Desuden vil jeg indberette kasinoet til spilletilsynsmyndigheden grundlagt af beu for at forbyde Mr. Bet casinoet fra det tyske marked her. Jeg er ikke den eneste, der har det sådan, det kan du se fra anmeldelserne om trust pilot. Det er det samme for mange spillere.


Tak for indsatsen og glædelig jul og godt nytår.


Med venlig hilsen


Michael M*****

Redigeret af en Casino Guru admin
Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Kære Peter,


Som angivet ovenfor, i henhold til vores vilkår og betingelser, udføres kontobekræftelse, når der oprettes en udbetalingsanmodning. Ved registreringen accepterede brugeren vores vilkår og betingelser, hvorunder vi leverer tjenester.


I henhold til vores vilkår og betingelser må indbetalinger til vores side kun foretages fra betalingsmetoder, der lovligt tilhører ejeren af spilkontoen, hvilket brugeren ikke kunne bekræfte. Det faktum, at brugeren har adgang til midlerne på sin søns bankkonto, gør ham ikke til ejer og enebegunstiget af bankkontoen. Når man bryder reglerne i vores spilleklub, skal kunderne være parate til at tage konsekvenserne i øjnene.


Desuden, ikke urimeligt, lukkede vores regulator, CEG denne klage til vores fordel, efter at vi havde forklaret situationen i detaljer og fremlagt dokumentation. Deres beslutning skal tages i betragtning.


Vi vil ikke skabe en farlig præcedens og insistere på, at brugeren i henhold til vores vilkår og betingelser har overtrådt reglerne. Kontoen forbliver spærret, og gevinsten afskrives.


Vi er stadig klar til at refundere det depositum, der blev foretaget på vores side, men michaelmaurer1966 skal fremlægge de dokumenter, som vi tidligere har anmodet om fra ham.


Med venlig hilsen,

Mr.Bet Casino team

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
1 år siden
Oversættelse

Kære Mr.Bet Casino-team,

Vi i casino.guru forsøger altid at se på situationens overordnede retfærdighed. Hvis Michaels søn også havde en konto i kasinoet, ville situationen være anderledes, og det ville give mere mening at diskutere indbetalingernes oprindelse. Men som nævnt ovenfor ligner dette ikke nogen form for svindel, AML-sag eller sag med flere konti. Desværre vil klagen blive "uløst" til fordel for spilleren.


Kære Michael,

Jeg er bange for, at jeg ikke kan hjælpe dig med denne. Kasinoets beslutning ser ud til at være endelig. Jeg vil markere klagen som "uløst" i vores system. Jeg forstår, at dette ikke er en tilfredsstillende løsning på dit problem. Faldet i vurderingen forårsaget af uafklarede klager kan dog være med til at ændre kasinoets tilgang. Hvis casinoet beslutter at genoverveje sin beslutning, vil vi genåbne klagen, og du vil blive underrettet via e-mail. Jeg beklager, at jeg ikke kunne være til mere hjælp ved denne lejlighed.

Med venlig hilsen,

Peter

Automatisk oversættelse:
flash-message-reviews
Brugeranmeldelser – Skriv dine egne casinoanmeldelser og del dine erfaringer
scamalert_1_alt
Casino Gurus ansatte vil aldrig bede om din kode eller forsøge at få adgang til din casino- eller bankkonto
Følg os på sociale medier – daglige indlæg, bonusser uden indbetaling, nye spillemaskiner og meget mere
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få besked om nye bonusser uden indbetaling, nye spillemaskiner og meget mere