HjemKlagesager1Bet Casino - Spillerens tilbagetrækning er forsinket.

1Bet Casino - Spillerens tilbagetrækning er forsinket.

Automatisk oversættelse:

Beløb: 1.400 €

1Bet Casino
Sikkerhedsindeks:Særdeles lavt
Indsendt: 21.01.2022 | Sag lukket : 11.03.2022
Sag lukket Vores afgørelse

Uberettiget klage

AFVIST

Sagsoversigt

2 år siden
Oversættelse

Spillerens tilbagetrækning er forsinket på grund af løbende verifikation. Da vi ikke har modtaget dokumentation for, at spilleren har informeret kasinoet om sit spilproblem, før han begynder at spille, og alle midlerne er blevet spillet og tabt, før kontobekræftelsen blev afsluttet, eller før vi kunne gribe ind, afviste vi denne klage som "ubegrundet".

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Hej,


1Bet udsatte mig i lang tid og udbetalte ikke mine gevinster på 1700 euro, og hævdede altid, at min konto ikke var verificeret, selvom jeg indsendte alle de nødvendige dokumenter. E-mails blev aldrig besvaret, og chat blev ved med at henvise til support. Beskeden om at udbetalingen tager 48 timer er også løgn, da jeg blev udsat i mange dage. En forsinkende taktik efter min mening, da 1Bet ved, at spillere vil spille pengene væk igen på et tidspunkt. Jeg vil bare have min indsats på 1400 euro tilbage, og så ville jeg være tilfreds, fordi mine gevinster på 1700 euro ikke blev udbetalt. Kan du hjælpe mig i denne sag? Tak på forhånd

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Hej Schollcenter76,

Mange tak for din klage, og jeg er virkelig ked af at høre om dit problem med 1Bet Casino. Tillad mig at stille dig et par spørgsmål mere, før vi går videre.

Hvornår anmodede du præcis om tilbagetrækningen? Var det din første anmodning nogensinde i kasinoet? Siden hvornår er din konto fuldt verificeret.

Bemærk, at vi altid anbefaler at vente mindst 14 dage efter at have afsluttet bekræftelsen, før pengene kommer på din konto.

Videresend venligst også relevante skærmbilleder eller kommunikation mellem dig og casinoet til nikolas.b@casino.guru.

Med venlig hilsen

Nick

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

filefile Jeg har aldrig modtaget en e-mail fra 1Bet. Jeg bekræftede min konto, så snart jeg åbnede den, mit ID og hvad de ikke ville have. Jeg kræver bare mine indskud tilbage og så godt.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Jeg har også mailet flere gange for kommentarer og truende juridiske rådgivere, men 1Bet-virksomheden gad aldrig svare. Jeg siger, at dette gøres specifikt, så spillere ikke behøver at udbetale de gevinster, de har tjent. Hvis du tilbyder sportsvæddemål, bør du være fair nok til at udbetale gevinsten med det samme. Dette virker også for Tipico og Betway. Derudover er den juridiske situation, at 1 Bet må tilbyde væddemål i Tyskland, ret vag... se den nye statstraktat om hasardspil.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

God morgen,


da de ikke svarer på chat eller e-mail, vil jeg henvise sagen til min juridiske rådgiver i dag, da jeg er uenig i deres forretningsforbindelser.


Denny S*******


Sendt med Telekom Mail-appen -----Original meddelelse-----

Fra: < s********@t-online.de >

Emne: Forespørgsel fra 14-01-2021

Dato: 17/01/2022, 08:51

Til: support@1Bet.com < support@1bet.com >

Kære 1Bet Team,


Jeg vil bede dig om at svare på vores henvendelse af 14. januar 2021 (Sportsvæddemålskonto Schollcenter), ellers vil vi være tvunget til endelig at inddrage vores juridiske rådgiver i denne sag i de kommende dage.


Med venlig hilsen

Denny S*******

Redigeret af en Casino Guru admin
Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Kære Schollcenter76,

I øjeblikket tror jeg ikke, der er brug for nogen juridisk konsulent. Jeg vil videresende din klage til min kollega Viliam, som vil hjælpe dig fra nu af og vil forsøge at finde ud af, hvorfor casinoet ikke har bekræftet din konto endnu.

Med venlig hilsen

Nick

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Hej,


kontoen blev verificeret, og jeg ventede to gange i 48 timer på udbetalinger, hvilket 1 væddemål ikke gjorde. Især som ludoman siden 2018, spekulerer disse virksomheder kun i, at pengene bliver sat tilbage efter en lang forsinkelse. Derfor vil jeg bare have min indsats på 1400 EUR tilbage. file

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Hej Schollcenter76,

Jeg har set på din klage og vil gøre mit bedste for at hjælpe dig. Jeg vil gerne invitere 1Bet Casino ind i denne samtale. Casino, kan du venligst specificere, hvad der er problemet med spillerens udbetaling?

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Det var med udbetalingen. Som beskrevet ovenfor, spillede jeg i mellemtiden igen på grund af min kroniske sygdom.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Kære CasinoGuru-repræsentanter & Schollcenter76,


Vi har lavet en detaljeret undersøgelse af spilleren og hans aktivitet hos 1bet, og her er alle handlingerne i kronologisk rækkefølge:


01/06/2022- Anmodede om hævning for 992 €

01/06/2022- Bedt om KYC

01/06/2022- Annulleret hævning for 992 €

01/07/2022- Spilleren sendte KYC-dokumenter, blev igen bedt om en korrekt forbrugsregning og selfie

01/08/2022- Anmodede om tilbagetrækning for 1 100 €, på nuværende tidspunkt venter vi stadig på hans KYC-dokumenter

01/10/2022- Spiller sendte KYC-dokumenter

01/10/2022- Valgt bekræftet betalingsmetode

01/10/2022- Annulleret hævning for 1 100 €


Med alt det ovennævnte kan vi ikke se nogen pålidelig grund til at refundere noget beløb til spilleren. Som angivet i vores officielle T&C'er tager enhver udbetalingsanmodning op til 24 timer at blive behandlet af vores betalingsafdeling, og derfor kunne vi nemt håndtere alle hans udbetalinger, hvis han ikke annullerer dem.


Vi ser intet andet valg end at lukke denne klage, da dette er vores endelige beslutning om, at spilleren ikke er berettiget til nogen refusion, baseret på hans spilleaktivitet hos 1bet.


Vi håber, at begge parter vil finde dette informativt og nyttigt.


Med venlig hilsen,

1Bet Casino Team

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Hej,


Det er slet ikke sandt, se vedhæftet fil. Jeg skulle sende mit ID og en selfie, da jeg åbnede kontoen. Derfor blev kontoen verificeret med mit navn og id. Indskud virkede jo. Da jeg anmodede om min første udbetaling, spurgte jeg i chatten, hvor den var og blev udskudt. Jeg har sendt mine dokumenter flere gange. Og så ventede jeg 24 timer på de 1700 euro og igen skete der ikke noget.

Jeg kræver hermed mit depositum på i alt 1400 euro, ellers henvender jeg mig til min advokat.

1 væddemål er ikke tilladt i Tyskland og har ikke en gyldig licens, da du også kan satse maksimalt 1000 euro om måneden, de har overtrådt statens traktat om spil.


file

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Det er lige meget. Fornuft, da jeg ser vedhæftet fil, ja, de 1000 EUR den 11.01. skulle have fået, da 1 bet skriver, at kontoen den 10.01. blev verificeret.


Jeg genvinder min indsats

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Bilaget har file mangler

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Den 06.01. Jeg har allerede lavet udbetalingsanmodningen til at se vedhæftet fil og har aldrig fået svar på, at min konto er verificeret. Jeg sendte straks de nødvendige billeder for at få pengene file

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Tjek venligst anmeldelser online. igen og igen skrives der, at 1 indsats ikke udbetales.


Min advokat er allerede i startskuddet

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Kære kasino,

send mig beviser i kronologisk rækkefølge med en beskrivelse af din udtalelse, tak. Min e-mail: viliam.v@casino.guru

Redigeret af en Casino Guru admin
Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Hej Viliam, en e-mail er ude.....

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Se hvad jeg fandt på nettet om det...


Dårlige udsigter for oversøiske bookmakere

Desværre annonceres der stadig for tvivlsomme bookmakere online. Og for dem er det ikke at udbetale overskud og kundepenge en del af forretningsmodellen. Efter vores erfaring er det næsten umuligt at få fat i pengene. De fleste af disse sorte får er registreret på Curacao. Så du bliver nødt til at sagsøge dem der. Den samlede indsats og de ikke desto mindre små chancer står normalt ikke i forhold.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Vi vil gerne bede 1Bet Casino om at svare på denne klage. Vi forlænger timeren med 7 dage. Hvis kasinoet undlader at svare inden for den fastsatte tidsramme, lukker vi klagen som 'uløst'.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Kære Viliam,


Tak for opdateringen.


Hele den kronologiske rækkefølge af spillernes aktivitet i 1Bet blev allerede leveret her i tråden.


Gå venligst igennem igen og tjek alle relevante oplysninger.


Med venlig hilsen,

1Bet Casino Team

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Hej,


hvis jeg ikke får min indsats tilbage, kontakter jeg tilsynsmyndigheden. Da der ikke var noget svar på min e-mail igen, i øvrigt siden jeg åbnede min konto hos 1Bet. Så de kunne aldrig have sendt mig en e-mail for at bekræfte min konto. Alt sammen latterligt, men jeg vil så tage ovenstående trin for at beskytte andre spillere fra denne udbyder.


Denny

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Kære 1Bet Casino,

Jeg bad dig om at fremlægge beviser, så jeg venter. De oplysninger, du har givet, er ikke beviser.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Vi vil gerne bede 1Bet Casino om at svare på denne klage. Vi forlænger timeren med 7 dage. Hvis kasinoet undlader at svare inden for den fastsatte tidsramme, lukker vi klagen som 'uløst'.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Kære Viliam,


Tak for din opdatering.


Da vi allerede har givet en klar erklæring om spillerens sag på 1Bet, betragter vi denne sag som løst.


Spillemønsteret blev vist ovenfor med den kronologiske rækkefølge af spillerens handlinger. Vores kolleger i Support Desk kom også med en klar udtalelse og assisterede spilleren via chat og e-mail.


Vi håber du vil finde dette informativt nok til at løse denne tråd.


Med venlig hilsen,

1Bet Casino Team

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Nej, jeg har aldrig fået en e-mail, lad dem bevise det. Jeg blev gentagne gange forsinket i 24 timer med udbetalingen, og min fornyede e-mail blev ikke besvaret. Fortæl dem, hvis jeg ikke får mit opkald tilbage inden for 48 timer, skal jeg se en advokat

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Jeg beklager, men da vi ikke har modtaget beviser fra kasinoet vedrørende problemet, kan vi ikke fortsætte med at løse denne klage, og vi er tvunget til at lukke den som 'uløst'. Du kan kontakte Curacao spillelicens. Hvis du har brug for min hjælp til at kontakte dem, send mig bare en e-mail her: viliam.v@casino.guru

Jeg er meget ked af, at jeg ikke kunne hjælpe mere, men i det mindste at lukke denne klage som uløst vil det have en negativ indflydelse på kasinoets vurdering, og andre spillere kan læse om din oplevelse i vores anmeldelse.

Jeg håber, du ikke støder på et problem som dette igen.

Kasinoet kan til enhver tid bede om at genåbne denne klage.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Vi har genåbnet denne klage. Vi vil gerne give denne sag endnu en chance for at blive løst og hjælpe begge involverede parter med at nå frem til en tilfredsstillende afslutning.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Kære kasino,

Jeg vil gerne bede dig om spillerens spillehistorie. Send det til min e-mail, tak.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Hej Viliam, tak for din besvær.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Min 1Bet-konto blev også spærret for ind- og udbetalinger. Jeg spekulerer på hvorfor, hvis alt bliver lovligt, hvorfor skulle 1Bet så gøre det?

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Kære CasinoGuru-repræsentanter,


Vi vil gerne endnu en gang nævne, at alle relevante oplysninger, vedrørende spillerens sag, er givet, og sagen fra vores side er afsluttet.


Se venligst vores kommentarer i tråden, hvor vi giver en kronologisk historie om spillerens aktivitet.


Med venlig hilsen,

1Bet Casino Team

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Det accepterer jeg ikke, de spiller for tid og tager penge fra uskyldige spillere. Jeg tænder nu for spillemyndigheden, at 1 væddemål er blokeret i Tyskland.

Hvor er de påståede e-mails, der blev skrevet til mig, det kan 1Bet heller ikke bevise, ikke før i dag.

Hvorfor blokerer du min 1Bet-konto, når alt formodes at være lovligt? Jeg vil have en erklæring og bevis fra 1Bet, min konto blev verificeret og 1Bet udbetalte bevidst ikke. Jeg vil have min indsats tilbage. Videresend venligst denne e-mail til 1Bet, da de aldrig svarede mig.

Mange tak

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Chathistorik fra 1 bet i dag. Kunne ikke svare mig, hvis min konto er bekræftet. filefilefilefilefile

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Kære Schollcenter76,

Jeg vil gerne bede dig om at sende mig e-mailen med kontobekræftelse igen. Min e-mail: viliam.v@casino.guru

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Hej Viliam,


præcis, jeg fik aldrig en bekræftelses-e-mail, hverken i denne uge eller for måneder siden, hvis min konto blev bekræftet, så 1bet kan ikke hævde, at de ikke kunne hæve mine vundne penge. Jeg vil have mit indskud tilbage, er den tyske spillemyndighed allerede blevet informeret.

Hilsen Schollcenter 76

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Kære Schollcenter76,

Vi drøftede din sag grundigt på vores interne møde og vil gerne stille dig et par spørgsmål for at afklare problemstillingen og nå frem til en tilfredsstillende løsning én gang for alle.

Forstå venligst, at ved at sende dit ID og selfie, når du åbnede kontoen, gennemførte du ikke KYC. Du oplyste selv, at du har ventet 24 timer på at få din hævning på €1.700, og der skete ikke noget. Jeg er sikker på, at du er enig med mig i, at KYC er en meget vigtig og essentiel proces, hvor casinoet sørger for, at pengene sendes til den retmæssige ejer. Da de ikke har den luksus at være i stand til fysisk at se alle spillerne og kontrollere deres identifikation og dokumenter, er dette den eneste måde, hvorpå spillevirksomheder er i stand til at gennemføre verifikationsprocedurerne. Ingen af de licenserede casinoer tager KYC let, og det kan tage et par arbejdsdage at fuldføre denne grundige proces. Vi anbefaler altid at samarbejde fuldt ud med kasinoer, levere alle de efterspurgte dokumenter i den bedste kvalitet så hurtigt som muligt og, vigtigst af alt, ikke at annullere eventuelle afventende udbetalinger og spille midlerne.


Kan du oplyse, hvor længe du ventede på, at din konto blev bekræftet, og hvor meget var din aktive saldo på tidspunktet for indsendelsen af denne klage? På forhånd mange tak for dit svar.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Hej,


jeg åbnede kontoen i slutningen af december 21, hvor jeg indsatte alle mine detaljer og indsatte. Så mine kontooplysninger er også tilgængelige. Jeg sendte derefter de ønskede billeder. Da jeg ventede 24 timer på betalingen på EUR 1700, blev jeg udsat igen, og saldoen var stadig EUR 495.

Til dato har jeg ikke modtaget bekræftelse på en 1 bet-bekræftelse, selv efter min anmodning i sidste uge. Da jeg havde problemer med at spille og har været i behandling siden 2018, spillede jeg desværre alle pengene væk.

Netop fordi jeg har et problem med at spille, ville jeg hæve pengene og 1 Bet spillede bevidst for tid, da de ved, at kreditten vil blive brugt igen på et tidspunkt. Jeg fortsætter med at kræve min indsats på 1400 EUR tilbage.


Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Jeg er virkelig ked af det, og jeg forstår den kamp, der er forbundet med at indrømme dit spilleproblem. Ikke desto mindre, hvis du aldrig har informeret dette casino om din spilleafhængighed og spillet midlerne, før du gennemførte den obligatoriske KYC-verifikation, er der ingen solid grund for os til at tvinge casinoet til at refundere dine tabte indskud.

Jeg anbefaler på det kraftigste at anmode om selvudelukkelse på grund af et spilleproblem direkte fra kasinoet, hvis du føler, at du begynder at miste kontrollen eller kontakter os, før det er for sent for os at gribe ind. Fortæl mig venligst, hvis der er yderligere oplysninger, som jeg ellers har overset. Jeg vil være tvunget til at afvise din klage. Jeg ville virkelig ønske, jeg var til mere hjælp. Tak skal du have.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Det hele har intet at gøre med, at 1 Bet ikke følger reglerne. For det første er 1Bet ikke tilladt i Tyskland, for det andet skulle jeg aldrig have været i stand til at indbetale mere end 1000 EUR om måneden i henhold til statens traktat om hasardspil, og for det tredje har jeg ikke modtaget en e-mail fra 1Bet siden jeg åbnede kontoen indtil i dag i marts 2023.

Mange andre spillere følte det samme som mig, jeg sendte dem, og nu gør de det så nemt for sig selv og siger, at han har et problem med spillet, det er hans egen skyld, hvis 1 bet ikke følger reglerne. Sjovt, hvordan 1Bet forbudte min konto med det samme, efter jeg havde klaget til dig? Alt her er utroligt.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Og jeg skrev til dem, at jeg har været i behandling siden 2018 og dermed har indrømmet mit problem. Hvis 1Bet var en af de godkendte udbydere i Tyskland, ville tilsynsmyndigheden OASIS automatisk have blokeret mig, fordi jeg har udelukket mig selv fra alle udbydere, der har en licens i Tyskland. Så jeg bliver ved med at kræve mit depositum tilbage

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Desværre behandler vi hos Casino.Guru ikke klager i forbindelse med licensregler og -politikker. Jeg forstår din pointe, men desværre er vi ikke i stand til at hjælpe dig, da manglende tysk licens ikke er årsagen til en refusion. Vi er en uafhængig online casino database, der fungerer som en mægler, der løser spilleres tvister. Vi har ingen autoritet til at håndhæve lovligheden af regler. Desuden fungerer OASIS-selvudelukkelsesordningen med kasinoer, der kun har tysk licens. Fra den 6. januar blev der endnu ikke udstedt nogen online spilleautomater, poker licenser i Tyskland.

Hvis du har gemt e-mailen, hvor du har informeret casinoet om dit spilleproblem, bedes du videresende den til mig. Har du gjort det før du begynder at spille, tak?

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Det handler om sportsvæddemål og ikke poker eller kasinospil. For det andet, hvorfor skal jeg retfærdiggøre mig selv og fremlægge beviser nu, når 1Bet ikke vil udbetale mine gevinster og ikke engang kan e-maile efter 3 måneder, hvor kontoen blev bekræftet? Hvad skulle det? Der sælges også alkohol til en alkoholiseret person, fordi man ikke kigger på dem, og ved kassen skal de ikke sige, at jeg har et alkoholproblem. Udbyderne lommer pengene, men de udbetaler dem ikke. Jeg henviser igen til anmeldelser fra andre 1 bet-spillere, der havde det på samme måde.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Endnu en gang, hvis du har informeret casinoet om dit spilleproblem inden du begynder at spille, og erklæringen blev ignoreret, skal du sende alle relevante beviser til min e-mailadresse. Ellers er jeg bange for, at jeg bliver tvunget til at afvise din klage.

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Alt i orden, det ene har absolut intet med det andet at gøre, og jeg er sikker på, at sådan en klausul heller ikke er skrevet i 1Bets vilkår og betingelser. Det hele handler om, at 1Bet snyder folk

Automatisk oversættelse:
Offentligt
Offentligt
2 år siden
Oversættelse

Jeg ville ønske, jeg kunne være til mere hjælp. Jeg er ked af, at vi ikke kunne hjælpe dig med at løse denne sag, men tøv ikke med at kontakte os, hvis du støder på problemer med et andet casino i fremtiden. Af ovennævnte grunde vil jeg nu afvise denne klage. Tak for din forståelse.

Automatisk oversættelse:
flash-message-reviews
Brugeranmeldelser – Skriv dine egne casinoanmeldelser og del dine erfaringer
scamalert_1_alt
Casino Gurus ansatte vil aldrig bede om din kode eller forsøge at få adgang til din casino- eller bankkonto
Følg os på sociale medier – daglige indlæg, bonusser uden indbetaling, nye spillemaskiner og meget mere
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få besked om nye bonusser uden indbetaling, nye spillemaskiner og meget mere