Jeg ved ikke, om din er den samme - så jeg hævede tilbageførslen og fik den første refusion, hvorefter virksomheden anfægtede den sidste dag - så min bank har taget det før arb, som varer 30 dage (min sidste dato er den 14.) så jeg sagde først, at jeg ikke genkendte købmanden og ikke modtog nogen varer fra købmanden - de kom tilbage og sagde, at de gjorde det - så jeg gav banken flere oplysninger og rejste det nu under forkert mcc - så venter bare på at se, hvad de kommer tilbage med 🤷♀️ Jeg er ikke sikker på, om jeg gjorde det på den rigtige måde eller ej, eller hvad resultatet bliver, men indtil videre har jeg ikke hørt noget tilbage
I don’t know if yours is the same - so I raised the chargeback and got the initial refund then the company contested on the last day - so my bank has taken it pre arb which lasts 30 days (my final date is the 14th) so I said initially I didn’t recognise the merchant and didn’t recieve any goods from the merchant - they came back and said that they did - so I provided more information to the bank and raised it now under incorrect mcc - so just waiting to see what they come back with 🤷♀️ I’m not sure if I done it the right way or not or what the outcomes gunna be but so far I’ve heard nothing back
Automatisk oversættelse: