Nej, slet ikke held! Jeg hørte her, at de var det samme firma, så jeg sendte dem en e-mail for at spørge, om de behandlede transaktioner i det navn... de sagde nej! Så jeg bad om en SAR, de sagde, hvorfor ville du have dette, vi har intet kendskab til, at du som kunde har det forkerte firma. Jeg sagde, at det var min juridiske ret til en SAR osv... se og se, de har en liste over transaktioner iv foretaget til dem, som matcher nøjagtigt med "indbetaling med krypto" fra min bankkonto! Siden da vil de ikke svare på nogen e-mail. Har rapporteret til AML i Sverige og Finland. Også hævede tilbageførsler, men det er en lang proces
No, no luck at all! I heard on here that they were the same company so emailed them to query if they were processing transactions in that name… they said no! So I asked for a SAR, they said why would you want this, we have no knowledge of you as a customer you have the wrong company. I stated it was my legal right to a SAR etc… lo and behold they have a list of transactions iv made to them which match exactly with the "deposit by crypto" from my bank account! Since then they will not reply to any email. Have reported to AML in Sweden and Finland. Also raised chargebacks buts its a long process