Har læst denne tråd i løbet af de sidste par uger efter at have været på tab med goldenbet og erkendt, at noget ikke stemte med det.
Siden er ikke levedygtig til tider konstant nedbrud, umulig at opnå en bonus til tider, tilbagetrækningsperioder, spil som f.eks. stor bas bliver utilgængelig osv.
Jeg søger at se, om nogen har nogle råd til, hvordan jeg rejser spørgsmålene, hvis jeg kan, jeg banker hos Monzo, jeg har en spilleblok på plads, selvom det er bankoverførsler, jeg ved ikke, hvordan det ser ud, det har aldrig set mistænkeligt ud med alle disse falcora-transaktioner.
Ved at kigge på her ser det ikke ud til at være en god start med at bruge bankoverførsler efter at have kigget på falcora. Jeg kan se der for at rydde bank/Nucleus365, længere tilbage til 2024 var det transferop til som kommer op som et klart kryds? Enhver hjælp ville være taknemmelig
Been reading this thread over the last couple of weeks after been at a loss with goldenbet and coming to the realisation something didn’t same right with it.
The site isn’t viable at times constantly crashing, impossible to reach a bonus at times, withdrawal periods, games such as big bass becoming unavailable etc
Looking to see if anyone has some advice how I raise the issues if I can, I bank with Monzo I do have a gambling block in place even though these are bank transfers I don’t know how looking it’s never looked suspicious with all these falcora transactions.
By looking on here it doesn’t seem like am of to a good start with using bank transfers after looking into falcora I can see there to clear bank/Nucleus365, further back to 2024 it was transferop to which is coming up as clear junction? Any help would be grateful