Ja, dette var mit brev under dets et andet beløb, men jeg er ikke sikker på, om de bare protesterer mod en af transaktionerne
Kære hr/fru,
Jeg ønsker at gøre indsigelse mod købmandens brev om, at jeg har modtaget varer fra dem.
Jeg ønsker at anmode om ethvert bevis på et kommunikationsspor; Jeg har aldrig modtaget nogen kvitteringer overhovedet for dette formodede køb af virtuelle varer kaldet skins. Jeg ved ikke, hvad disse er, eller hvilket behov jeg ville have for dem, eller hvorfor jeg ville bruge enorme summer på at købe disse, hjemmesiden ser heller ikke særlig autentisk ud for mig.
Jeg anmoder om et digitalt kommunikationsspor for at bevise, at de faktisk har sendt mig disse varer i form af en e-mail eller kvittering, da der overhovedet ikke er noget i min e-mail-indbakke. Det er forfalskede dokumenter, som jeg ikke har kendskab til at deltage i.
Jeg havde ingen mulighed for at kontakte dem via e-mail, da jeg aldrig vidste, hvad det var, da jeg ikke havde købt virtuelle skins i første omgang plus intet blev modtaget til min indbakke at svare på.
Jeg forsøgte at nulstille min såkaldte kontoadgangskode og modtog intet til min e-mail-indbakke for (e-mail), dette beviser, at jeg ikke har oprettet nogen konto hos dem på noget tidspunkt.
Jeg har heller ikke en Steam-konto (vedhæftet bevis), som er påkrævet for at foretage denne type køb.
Jeg anmoder om, at en GDPR og en SARS også bliver leveret til mig som bevis.
Jeg skal også tilføje, at dette ikke er min IP-adresse på det angivne brev (skærmbilleder vedlagt)
Venlig hilsen,
Yes this was my letter below its a different amount as well but not sure if they just object to one of the transactions
Dear Sir/Madam,
I wish to object to the merchant’s letter stating that I received goods from them.
I wish to request any proof of a communication trail; I have never received any receipts at all for this supposed purchase of virtual goods called skins. I do not know what these are or what need I would have for them or why I would spend huge sums of money buying these, the website does not look very authentic at all to me as well.
I request a digital communication trail to prove they indeed sent me these goods in the form of an email or receipt as there is nothing at all in my email inbox. These are falsified documents of which I have no knowledge of participating in.
I had no way of contacting them via email as I never knew what it was as I had not purchased virtual skins in the first place plus nothing was received to my inbox to respond to.
I tried to reset my so-called account password and received nothing to my email inbox for (email) this proves I have made no account with them at any time.
I also do not have a Steam account (evidence attached) which is required to make this type of purchase.
I request a GDPR and a SARS also to be provided to me as evidence.
I also must add that this is not my IP address on the letter provided (screenshots enclosed)
Best regards,
Automatisk oversættelse: