Jeg tror, at der altid vil være en generel konsensus omkring gambling fra folk, som ikke er påvirket af det, om, at det er selvforkælende, og at der ikke skal gives megen sympati. Jeg ved, at vi kunne sige dette om mange afhængigheder, men jeg vil påstå, at forskellige myndigheder gør mere for at bekæmpe ulovlige websteder, der promoverer spiseforstyrrelser, sælger vanedannende receptpligtig medicin uden at have brug for en recept osv. Vi hører i det mindste en dialog omkring dette i de almindelige medier, men folk kan aldrig lide at se spillere som sårbare, de vil gerne se os som grådige. Jeg tror virkelig, det er der, det stammer fra. Jeg er glad for, at journalister nu efterforsker dette spørgsmål, da det er en mørk vej for mange mennesker, inklusive mig selv, som er på GAMSTOP og endnu mere sårbare over for disse kriminelles kløer.
I think there will always be a general consensus around gambling from people who are unaffected by it that it’s self-indulgent and not much sympathy should be given. I know we could say this about many addictions but I would argue different authorities are doing more to fight illegal websites promoting eating disorders, selling addictive prescription medication without needing a prescription etc. We at least hear a dialogue around this in the mainstream media but people never like to view gamblers as vulnerable, they want to see us as greedy. I really do think that’s where it stems from. I am glad that journalists are now investigating this issue as it is a dark path for many people, myself included, who are on GAMSTOP and even more vulnerable to the clutches of these criminals.
Automatisk oversættelse: