Helt ærligt, jeg ville ikke være så bekymret over juridiske konsekvenser. Det mest, jeg forventer, vil ske, er, at de vil afvise svindelkravet og forventer, at jeg betaler den foreløbige kredit tilbage, jeg har modtaget. Så længe du ikke bestrider et vanvittigt højt dollarbeløb, burde du have det fint.
Jeg sagde bare, at jeg ikke genkendte transaktionerne og endda købmanden, fordi det bare var tilfældige bogstaver og tal. I disse tvister gætter jeg på, at de vil tjekke et par ting som IP (som er dårligt) og kontakte forhandleren. Forhåbentlig er IP ikke et problem for os. Hvis de kontakter forretningen, vil de ikke svare, fordi det, de laver, er ulovligt, og banken bør tage os på vores side. Krydser fingre.
Honestly, I wouldn't be too concerned over legal ramifications. The most that I anticipate happening is that they will deny the fraud claim and expect me to pay back any provisional credit I received. As long as you're not disputing a crazy high dollar amount, you should be fine.
I just said I didn't recognize the transactions and even the merchant because it was just random letters and numbers. In these disputes, I'm guessing they will check a couple things like IP (which is bad) and contact the merchant. Hopefully IP isn't an issue for us. If they contact the merchant, they will not respond because what they're doing is illegal and the bank should side with us. Fingers crossed.
Redigeret af forfatter i går
Automatisk oversættelse: