Hold os venligst orienteret om Mastercards svar.
Har transaktioner til "LuxTel, London" Revolut nægtede først 6 transaktioner, så næste dag, da jeg prøvede med de 5, jeg havde tilbage med nøjagtig samme beskrivelse osv., gik de pludselig videre til tvist.
Alle er via et digitalt Mastercard fra Revolut, jeg ankede, men de bliver bare ved med at argumentere for, at de skal følge regler osv. for Mastercard.
Ja? Hvorfor gik du så videre med de andre 5 transaktioner, efter at de første blev afvist 😅
Ingen logik overhovedet.
Please keep us posted on Mastercard's response.
Have transactions to "LuxTel, London" Revolut first denied 6 transactions, then the next day when I tried with the 5 I had left with exactly the same description, etc., they suddenly went ahead for dispute.
All are via a digital Mastercard from Revolut, I appealed but they just keep arguing that they have to follow rules etc for Mastercard.
Yes? Then why did you go ahead with the other 5 transactions after the first ones were denied 😅
No logic at all.
Snälla håll oss uppdaterade vad Mastercard svarar.
Har transaktioner till "LuxTel, London" Revolut nekade först 6 transaktioner, sen nästa dag när jag försökte med dom 5 jag hade kvar med exakt samma beskrivning osv så gick dom helt plötsligt vidare för bestridande.
Alla är via ett digitalt Mastercard från Revolut, jag överklagade men dom tjafsar bara vidare att dom måste följa regler osv för Mastercard.
Jaha? Varför gick ni då vidare med dom andra 5 transaktioner efter dom första blivit nekade 😅
Ingen logik alls.
Redigeret af forfatter 2 måneder siden
Automatisk oversættelse: