Ja, for jeg er rigtig god til tilbageførsel, hvis du vil, så kontakt mig. Jeg har 400 tusind følgere på Instagram, alle bør kontakte mig. Jeg vil ikke have penge, jeg vil ikke have noget fra dig, jeg er ikke en bedragermand, jeg vil lære dig, hvordan du tilbagefører, hvordan du kommunikerer med banken, og hvordan du fremlægger beviser for dem. Jeg vil bryde fordommene hos folk, der nærmer sig med fordomme som dig, vær sikker på det, mand. @royalnoblescom Kom nu, send mig en besked, så skal jeg vise dig, hvilken slags person jeg er.
Yes, because I am very good at chargeback, if you want, contact me. I have 400 thousand followers on Instagram, everyone should contact me. I don't want money, I don't want anything from you, I'm not a fraud man, I will teach you how to chargeback, how to communicate with the bank and how to present evidence to them. I will break the prejudices of people who approach with prejudices like you, be sure of that, man. @royalnoblescom Come on, message me and I'll show you what kind of person I am.
Automatisk oversættelse: