Kan ikke finde en kontakt til Santeda, som for goldenbet, de sagde stort set, at jeg er ansvarlig for ikke at læse deres ToS, da de er forbudt at tilbyde deres tjenester til Storbritannien, ville slet ikke hjælpe mig, venter på ombudsmanden stadig som jagt sagde dybest set, at det var gambling, og de dækker ikke gambling pr. mastercard ToS, selvom MCC ikke var gambling, det var spil og digitale varer. FoS har været omkring syv ugers ventetid indtil videre, måske et strejf længere, og de har ikke påbegyndt efterforskningen ordentligt, sagde bare, at de vil udpege en agent til min sag, når de har en ledig, da de har en øget arbejdsbyrde.
Can't find a contact for Santeda, as for goldenbet, they pretty much said i'm liable for not reading their ToS as they're prohibited from offering their services to the UK, wouldn't help me at all, waiting for the ombudsman still as chase basically said it was gambling and they don't cover gambling per mastercard ToS even though the MCC wasn't gambling, it was gaming and digital goods. The FoS has been around a seven week wait so far, maybe a touch longer and they've not began the investigation proper, just said they will appoint an agent to my case when they have one free as they have an increased workload.
Automatisk oversættelse: