Det samme for mig, jeg tænkte, at disse var gode til at starte med, og ved et tilfælde stødte jeg på dette forum, læs alt til kommentarer fra side et til nu, samlet så meget information fra andre medlemmer her og startede mit eget handlingsforløb, vil jeg aldrig mere gå til disse svindlere åbnede virkelig mine øjne
Min bank har også været fantastisk, fordi jeg har haft alle spærringer på kort og konto for, hvad jeg troede var gambling, og jeg har været ærlig og har sagt, at de burde være i stand til at hjælpe, fordi de har brugt de forkerte koder til at omgå mine spærringer, jeg havde siden starten 2024
Så nu sidder jeg og venter og håber på gode nyheder i de kommende uger, så jeg kan nyde julen
Same for me i thought these was great to start with and by chance i came across this forum read all to comments from page one to now gathered as much info from other members here and started my own course of action never again will i go to these scammers really opened my eyes
My bank has been great as well due to me having all blocks on cards and account for what i thought was gambling and have been honest saying they should be able to help because they have used the wrong codings to bypass my blocks ive had since start of 2024
So im now sitting waiting and hoping for good news in the coming weeks so i can enjoy christmas
Automatisk oversættelse: