Er der nogen der har et råd til hvor jeg kan hæve dette til...
har lidt over £800 i betalinger til Kesspay - et cambodjansk firma, der ser ud til at sælge en slags NFT'er og andre ting, der ikke er helt klart!
rejste tilbageførsler, og firmaet kom tilbage med alle disse "beviser" for, at jeg havde oprettet en konto hos dem 😵💫 Bank tog deres parti og tilbageførslen afviste! Rejst som en formel klage, der beviser, at deres beviser var falske, og at de ikke svarer på nogen e-mails. Banken faldt stadig, så har hævet til FOS.
beviserne fra dem viser faktisk, at jeg indsatte over £4k på en formodet konto, jeg har hos dem! Og der vises ingen udbetalinger, så ifølge dem burde jeg have over £4k siddende på en konto et eller andet sted 🙈
Når jeg prøver at logge ind på deres side ved at trykke på glemt adgangskode, sender det mig en e-mail til dem, hvilket jeg har gjort over 10 gange og ikke fået et eneste svar.
har rejst til FOS, rejst til cambodjanske cyberforbrydelser (intet svar) og cambodjanske DPA-myndigheder (intet svar)
Så frustrerende! Er der nogen der ved hvor jeg ellers kan rejse dette hen?
Does anyone have any advise where I could possibly raise this to…
have just over £800 in payments to Kesspay - a Cambodian company that seems to sell some kind of NFTs and other things that’s not really clear!
raised chargebacks and company came back with all this "evidence" I had set up an account with them 😵💫 Bank took their side and chargeback declined! Raised as formal complaint proving their evidence was fake and that they don’t respond to any emails. Bank still declined so have raised to FOS.
the evidence provided by them actually shows I deposited over £4k into a supposed account I have with them! And no withdrawals are shown so really according to them I should have over £4k sitting in an account somewhere 🙈
When I try to log into their site by pressing forgot password it directs me to email them, which I have done over 10 times and not had a single reply.
have raised to FOS, raised to Cambodian cyber crimes (no reply) and Cambodian DPA authorities (no reply)
So frustrating! Does anyone know where else I could raise this to?
Automatisk oversættelse: