Spilleren fra USA fik sat loft for sine gevinster.
Jeg spillede en loyalitetskontantbelønning, jeg lavede et indskud dobbelt så meget som kontantbelønningen. Jeg spillede et stykke tid og fik min saldo op på omkring $300, min saldo faldt til omkring $40, jeg tjekkede det tilgængelige beløb, som jeg kunne hæve, og det låste beløb der var 0$, der ikke var tilgængeligt at hæve eller låst. Så på dette tidspunkt kunne jeg hæve $40, jeg spillede ikke i et par timer og besluttede så at spille et andet spil. Her vandt jeg 0,08 Bitcoin eller $1500 USD, jeg forsøgte at udbetale og blev nægtet det fulde beløb, på grund af den kontante belønning, føler jeg, at kontantindbetalingen skulle erstatte loyalitetsbelønningen, eller de burde have advaret mig om, at belønningen potentielt kunne annulleres ud af mit depositum. Jeg gjorde det rigtige ved at indbetale og tog de rigtige skridt for at sikre, at jeg ikke risikerede et muligt tab af gevinster. De lod mig beholde 20 af mine 80 mtbc. Jeg har foretaget mange indbetalinger, der aldrig udbetales, de kan helt sikkert hædre mine gevinster, da jeg har hædret mine tab.
Kære cmccom13,
Mange tak for din klage. Jeg er ked af at høre om dit problem. Tillad mig at stille dig et par spørgsmål, så jeg kan forstå hele situationen fuldstændigt og skabe en ordentlig tidslinje over begivenheder.
Hvis der er relevant kommunikation, bedes du videresende den til petronela.k@casino.guru .
Jeg håber, vi vil være i stand til at hjælpe dig med at løse dette problem så hurtigt som muligt. På forhånd tak for dit svar.
Med venlig hilsen,
Petronela
13.30 om eftermiddagen. den 10. marts 2023. Jeg så ingen indsatskrav. For mig ville en 40x roll over forventes. Så efter roll over vil saldoen skifte til minimumsudbetalingen, derfra kan du trække eller gamble. Jeg vil sige, at jeg helt klart klarede de typiske 40 x-krav for de fleste casinoer. Du kan se, jeg foretog en indbetaling og ventede, og loyalitetskontantbelønningen dukkede op på skærmen, så jeg klikkede på den, og jeg tænkte ikke meget på ud over et krav om overførsel, som jeg tjekkede for at se den kontante saldo på et tidspunkt, der var nul låste midler og gerne hundrede dollars kontante. Den konfiskerede en .06 Bitcoin og efterlod mig en .02 Bitcoin, som oversættes til 20mtbc
Jeg vil gerne rette de beløb, jeg havde 4 mtbc tilbage, da de lavede med saldo 20. En anden ting, jeg for nylig oplevede, var, da jeg spillede nogle gratis spins og indbetalte, mens jeg havde meget lidt bonussaldo tilbage. Det sker, dybest set kan min indbetaling gå tabt på grund af en dollar i bonusmidler?
Det er lidt forvirrende, cmccom13. Vil du venligst videresende din spilhistorik til petronela.k@casio.guru , så vi kan fastlægge den nøjagtige tidslinje for begivenheder? På forhånd mange tak.
For at opsummere, kan du bekræfte følgende?:
Vilkår relateret til fredagsloyalitetsbonus ( her ):
BONUSVILKÅR OG BETINGELSER
VILKÅR OG BETINGELSER FOR INGEN INDSÆTNINGSBONUS
De maksimale gevinster, der vil blive udbetalt som følge af en bonus eller gratis spins, som du har fået fra os gratis, uden at der kræves nogen indbetaling (f.eks. de 20 gratis spins ved registrering, Ugentlige Gratis Spins Drops, Second Chance Spins, Fredag Loyalitetsbonus (undtagen VIP-spillere, der specifikt er blevet sat på en VIP Cashback Deal som en del af deres fredagsloyalitetsbonus)) vil være 100 EUR/USD/CAD/AUD/NZD/USDT, 200 BRL, 1.000 NOK, 0,757 BCH, 1,199 LTC, 0,059 ETH, 1.250 DOGE, 10.000 JPY, 400 PLN eller 6.000 RUB. Med hensyn til BTC-spillere vil de maksimale gevinster, der vil blive udbetalt som følge af en gratis bonus eller gratis spins uden indbetaling, være 4,04 mBTC. Enhver gevinst, der overstiger dette beløb, fortabes.
Kan du fortælle, hvilken bonus der blev aktiveret den 10.3.2023?
E-mailen, der blev givet til at sende transskriptioner, virker ikke
Faktisk er den bonus udløbet, jeg forstår bonusreglerne. Pointen, jeg prøver at gøre, er det faktum, at jeg ikke havde til hensigt at bruge en bonus, kun for at spille med mit kontante indskud. Derfor ville jeg have vundet .08 Bitcoin uanset. Det faktum, at bonussen dukkede op, er et vittigt bedrag. Om noget skulle det have været behandlet som en indbetalingsbonus med en gennemspilning på 40 x. Jeg indsatte 0,001 Bitcoin, og bonussen var 47 % af mit indskud, jeg tjekkede status for bonussen, og den var fuldført, og hele min saldo kunne indløses. På et tidspunkt var min saldo under grænsen på 100$. Så når du har spillet bonussen igennem har du mulighed for at udbetale eller fortsætte med at spille, Mine tanker er at bonussen ikke skulle have været tilladt oven på en indbetaling, det giver ikke mening. Nederste linje er, at jeg har opfyldt alle krav for at beholde mine gevinster fuldt ud, tak for at gennemgå mit krav, jeg håber, at dette kasino vil ære min loyalitet og ikke være så smålig, at det konfiskerer min sjældne gevinst.
Bonussen i spørgsmålet 17-3-2023 blev ikke spillet, den udløb simpelthen, de lister alle de potentielle belønninger på denne liste, uanset om du spiller eller ej, som du kan se, at udbetalingen på 20 mtbc var upåvirket, og du kan heller ikke spille to bonusser på én gang. Den bonus, jeg havde, var en .00047, som havde en indsats udført
De maksimale gevinster, der vil blive udbetalt som følge af en bonus eller gratis spins, som du har fået fra os gratis, uden nogen indbetaling.
Jeg kopierede dette fra bonusbetingelserne, se problemet med disse vilkår er, at de ikke juridisk eller logisk kan gælde for loyalitetskontantbelønningen, titlen i sig selv siger, at denne kontantbelønning har en pris, loyalitet kan ikke opnås hvis du ikke har tabt penge, så er denne kontrakt omstridt,
Alligevel besvarede du ikke mit spørgsmål fra den forrige kommentar. Kan du oplyse, om du har modtaget nogen gevinster? Den maksimale udbetaling fra fredagsloyalitetsbonus vises som 4,04 mBTC fra BTC-spillere. Har du modtaget disse penge, tak?
Jeg modtog 4.04 og havde mulighed for at udbetale den eller fortsætte med at spille, de besluttede at konfiskere .06 Bitcoin. Hvilket er 60 mtbc ud af 80. I transaktionslisten kan du se, hvor bonussen stopper, det var på dette tidspunkt, hvor jeg kan tage mine 4 mtbc eller fortsætte, jeg fortsatte.
Jeg vil gerne tilføje, at casinoet har sikre vagter mod enhver potentiel forvirring, der kan finde sted, den ene er den kontante og låst af bonuskategorier, der er under udbetalingsknappen. En anden er, at hvert væddemål er logget og mærket (bonus) eller simpelthen ikke mærket efter et sådant tidspunkt, at indsatskravene er blevet opfyldt. Hvis disse er unøjagtige, hvorfor eksisterer de så? Jeg tjekkede status for min saldo, da den var på 4 mbtc, og den blev satset fuldt ud i henhold til de sikkerhedsforanstaltninger, der blev indført af bitstarz. Dette er en fejl på kasinoet, hvis ikke en fejl, så er det et åbenlyst bedrag, hvilket er kamp, I kæmper. tak igen gutter jeg sætter virkelig pris på hvad du gør.
Mange tak, cmccom13, for at give alle de nødvendige oplysninger. Min undskyldning for det forsinkede svar. Jeg vil nu overføre din klage til min kollega Matej ( matej@casino.guru ), som vil hjælpe dig. Jeg ønsker dig held og lykke og håber at se dit problem blive løst til din tilfredshed i den nærmeste fremtid.
Hej cmccom13,
Jeg er ked af at høre om dine problemer.
Jeg vil gerne invitere casinorepræsentanten ind i sagen:
Kære kasinorepræsentant, vil du venligst tjekke sagen og forklare os, hvad der skete?
Hej gutter,
Der er en masse information her, så tilgiv mig, hvis jeg ikke fik det rigtigt.
Nu modtog spilleren en fredagsloyalitetsbonus, som han aktiverede. Bonusserne føjes ikke kun til saldoen, men de skal aktiveres af spilleren først. Han formåede at satse beløbet (det udløb ikke som nævnt et sted i teksten ovenfor), og som allerede påpeget her, er gevinsterne fra fredagens loyalitetsbonus bundet af max udbetalingsreglen.
Her er hvad jeg ser.
Den eneste grund til, at du vil lave en indbetaling, mens du har en aktiv bonus, er at forsøge at maskere det faktum, at du vandt fra en bonus, i et forsøg på at få alle penge ud og undgå loftet. Hvis du spiller med en bonus og dermed har penge på din konto, og du er så tæt på at opfylde indsatsen, hvorfor laver du så en indbetaling ellers?
Uanset hensigten ændrer det ikke på det faktum, at du vandt fra en fredagsloyalitetsbonus, som er bundet af reglen om maks. udbetaling.
Hvis nogen er i tvivl, kan jeg give tidsstempler af ovenstående.
Olle
Her er det nøjagtige tidspunkt, hvor jeg besluttede at indbetale pengene på bitstarz. 13:24 øjeblikke før jeg klikkede
den kontante belønning. Bevis på bonusstart vises her
Det tager normalt et par minutter for indbetalingen at gå igennem. Jeg opdaterede skærmen, som jeg altid gør. Da skærmen blev opdateret, dukkede den kontante belønning op, var rationaliseringen i mit sind, at jeg kunne rulle den om, hvis jeg var heldig. Jeg havde aldrig til hensigt at bedrage kasinoet, det er en irrationel måde at tænke på.
Som du kan se, fuldførte jeg roll-over kl. 13:52, 27 minutter efter jeg indbetalte, 27 minutter efter starten af bonussen.
Du kan se (bonus)-tagget slutte fra det ene væddemål til det næste.
AB
Ovenfor til venstre er et eksempel på en ubrugt bonus, den har en udstedelsesdato. Det betyder ikke, at jeg aktiverede det på udstedelsesdatoen. Til højre er der nogle oplysninger om fredagens loyalitetskontantbelønning.
Der er sikre vagter på plads, så en spiller kan kontrollere deres status, for at forhindre eventuelle misforståelser. Den ene er (bonus)-etiketten på listen over væddemål, den anden er på udbetalingssiden, der vil være en kontantsaldo og saldo låst af bonus. Jeg tjekkede status et par gange, saldoen kunne indløses længe før jeg forsøgte at indløse. Jeg kan tilføje, at eventuelle indskudte midler bruges først, hvis der er bonusmidler, så (bonussen) havde teknisk set ingen indflydelse på gevinsten, og bonussen spillede heller ikke nogen rolle i beslutningen om at foretage en indbetaling.
CD
Dette er side 199 tidsstemplet er 21:38 hele 8 timer efter bonussen, som startede på side 241, det er 42 sider med 50 indsatser pr. side, på dette tidspunkt havde jeg satset mig op til 20 mbtc, tilbage til 4 mbtc . Jeg skulle udbetale på 20 mbtc, men fortsatte med at spille mig ned til 4 mbtc, jeg tog en pause i et par timer og besluttede at spille igen. Jeg vandt pengene kl. 21:38 og forsøgte at udbetale kl. 21:52, så denne forestilling om, at jeg forsøgte at narre kasinoet ved at indbetale efter en betydelig gevinst, er falsk.
E.
Som du kan se her, matcher mit cash app-indskud bitstars bitcoin-adressen. adresse. Dette resumé er for at bevise, at min hensigt aldrig var at drage fordel af Bitstarz, jeg føler, at jeg var forkert ledet af kasinoets beskrivelse af bonussen. .47 mbtc er en passende kontant belønning for min loyalitet. Jeg vil bede Olle om at genoverveje i lyset af mine beviser og ægte vidneudsagn. Jeg vil forblive en loyal spiller og vil helt sikkert se dybere, hvad jeg klikker på. Tak til jer alle for at høre min side, hav en velsignet dag.
Carey
De manglende billeder vil være i den næste besked.
EN.
. B.C.
E.Hej,
Så igen, som jeg nævnte ovenfor.
Du satsede din bonus (men du havde ikke gennemført væddemålet endnu), og du fortsatte med at foretage en indbetaling oven på bonussen. Dette er for mig et forsøg på at maskere gevinsterne fra bonussen, så du ikke skal overholde max udbetalingsreglen. Igen, der er ingen grund til at foretage en indbetaling, når du allerede spiller, med en bonus.
Desværre er der ikke noget, vi kan gøre i BitStarz-enden ved dette, bonussen er stadig bundet af den maksimale udbetalingsperiode, og jeg kan ikke se, at vi har gjort noget forkert her.
@casinoguru?
Olle
Olle, med al respekt, her er beviset, der er ubestrideligt, du kan se med dine egne øjne, at jeg lavede en indbetaling to minutter før jeg tog imod loyalitetskontantbelønningen, som jeg tog imod, fordi jeg optjente den, men du påstår stadig, at Jeg er en løgner, du fortæller mig, at jeg satte mig for at bedrage, selvom jeg har vist dig, at det, du siger, er forkert.
Her er et uddrag fra casinoguru:
Hvad kasinoer bør og ikke bør gøre
Lad os tage et kig på, hvad kasinoer bør og ikke bør gøre. Dette er et komplekst emne, da vi mener, at det meste af ansvaret bør ligge på casinoernes side inden for online gambling, og spillere skal ikke omhyggeligt se alt, hvad de gør, bare for at de ikke laver en fejl ved et uheld.
Jeg synes, bonussen burde være blevet slettet i det øjeblik, en indbetaling blev indtastet, en bonus bør ikke tillades oven på en indbetaling, desuden bør bitstarz ikke fortælle spillerne, at deres saldo kan indløses, når den ikke er det, der er ingen tvivl om, at jeg er den, der er blevet bedraget, men jeg afviger.
Jeg indsatte på 6:24 standard eastern time, som vist, jeg drejede mit første bonusspin på 6:26, hele 2 minutter efter indbetalingen, bitstars har min indbetalingstid på 6:26, så det er umuligt at jeg havde vundet noget, mine første par spins vandt ingenting. Den eneste rimelige måde at håndtere dette på er at se på transaktionerne og se, hvad saldoen var på tidspunktet for indbetalingen.
Bitstarz hævder, at de kontante indbetalinger har forrang over bonusmidlerne, bonussen var 0,47 Jeg indsatte 1,5, lad os sige for nemheds skyld, at jeg havde 2 mtbc i bonussaldo og 1,5 i indskudsmidler, for at de indskudte midler skulle være opbrugt efter saldoen var opbrugt 3,5 mbtc ville saldoen have været nødt til at falde til de 2 mbtc. Hvis I kan bevise, at dette er tilfældet, vil jeg slutte mig til Bitstarz beslutning. Det er fair og skrevet i reglerne som sådan.
Jeg har bevist min sag gennem antagelige dokumenter. Repræsentanten fra Bitstarz har kun præsenteret sin mening om, hvad der gik gennem mit hoved. Dette er ikke tilladt i alle retsbygninger i verden. Der er ingen måde, du kan vide, hvad mine I-intentioner var, selvom du gjorde det, har du ingen beviser, der understøtter din påstand. Jeg hviler min sag.
Hej igen,
Vi har alle beviser, der understøtter, at du lavede en indbetaling på det tidspunkt, hvor du havde fredagsbonussen aktiv, og dette er et forsøg på at dække over, at du havde en bonus, for at omgå reglen om max udbetaling. Der er ingen grund for dig til at foretage en indbetaling på det tidspunkt, hvor du har en aktiv bonus, især når du er tæt på at opfylde omsætningskravet.
Nedenfor er et billede af dig, der modtager fredagsbonussen kl. 03:44 Platform Time (jeg tror, det er UTC).
Derefter fortsætter du med at spille, og her kan du se, lægge mærke til tidsstemplerne til højre, hvor du foretager indsatser med din fredagsloyalitetsbonus.
Her laver du en indbetaling kl. 18:33 Platform Time (mens bonussen ovenfor stadig er aktiv, og du er tæt på at fuldføre indsatsen).
Hvis du krydshenviser indbetalingstiden med tidsstemplerne i spilhistorikken ovenfor, kan du tydeligt se, at du har foretaget en indbetaling, mens du spillede med bonussen, i et forsøg på at maskere, at du havde en bonus. Derfor blev vores beslutning truffet korrekt.
Olle
Gennemsnitlig indbetalingstid er 2-3 minutter, disse dokumenter er ikke læselige. Det forekommer mig, at bitstarz-repræsentanten sætter spørgsmålstegn ved min karakter. At sige, at jeg forsøgte at maskere bonussen. Lad beviserne tale for sig selv, ignorer denne mands mening. Fakta er blevet præsenteret, det viser, at den eneste person, der forsøger at maskere noget, er bitstarz, ved at skjule en bonus ved at kalde det en loyalitetskontantbelønning. De sætter sikkerhedsvagter ud, der skal hjælpe spillere med at holde styr på deres penge, i stedet forårsager de kun forvirring. For at toppe det bruger de et hypotetisk koncept for at få mig til at ligne en dårlig person. Bitstarz har undladt at angive en sag mod mig, min sag er grundigt dokumenteret, jeg har ikke brudt nogen regler,
Hej CasinoGuru,
Jeg tror, vi har handlet rigtigt. Det er på tide, at du tager et kig på beviserne ovenfor.
Olle
Har du overhovedet læst noget, jeg har skrevet? Har du set på mine beviser? Mit bevis kan i det mindste læses. Jeg kan ikke engang se dine beviser, det er ikke godt.
Olle,
Jeg har bevist, at jeg indbetalte, før jeg accepterede kontantbelønningen. Du forsøger at narre voldgiften. Du indsender beviser, der er baseret på blockchains endelige bekræftelse. Tidsstemplerne er ikke i overensstemmelse med virkeligheden. Spillerens saldo har en faktisk kontantværdi højst 5 minutter efter, at indbetalingen er blevet sendt fra min pung.
Jeg kan ikke stoppe en transaktion, når den først er startet, du ved det, din mening om mig er et show, kun en narcissist kan se på sandheden og benægte den. Dine forsøg på at få mig til at ligne en svindler og fremlægge beviser, der er utilstrækkelige, er lave, skam dig, sir.
Hej Olle og cmccom13.
Olle, vil du venligst sende mig hele spilleloggen? ( matej@casino.guru )
cmccom13: Vigtigt i dette tilfælde er at bestemme, hvor meget du har vundet fra fredagsloyalitetsbonus, og hvad der skete med saldoen derefter.
Når du så det tilgængelige beløb, som du kunne hæve, og det låste beløb, var dine gevinster fra bonussen måske ikke høje nok til at nå en maksimal udbetalingsgrænse, og det er derfor, du så nul.
Matej,
Tak for dit engagement. Jeg tjekkede den kontante saldo på 4 mtbc, efter at være faldet fra 20 mbtc, på dette tidspunkt kunne alle 4 mbtc indløses, jeg troede, at alt var godt, jeg er sikker på, at hvis jeg havde anmodet om en udbetaling, ville bitstarz have indløst alle 4 mbtc. Senere spillede jeg igen og vandt.
De har to kategorier, kontantsaldo og låst saldo, 80 mbtc var alle indløselige, også i væddemålsreskontroen identificerer en (bonus) etiket bonusindsatser, jeg lavede tæt på 2.000 væddemål, der ikke var mærket (bonus)
Hej Matej,
Selvfølgelig giver jeg det videre til dig 🙂
Olle
Kære cmccom13, jeg kan kun dele oplysningerne fra casinoet, hvis casinoet tillader det.
Jeg sendte nogle yderligere spørgsmål til Olle via e-mail.
Kære cmccom13.
Jeg tjekkede logfilerne og lavede noget matematik.
Fra loggen fremgår det tydeligt, at gevinster var fra bonuspenge; men hvis vi mener, at tiderne er forkerte, og din indbetaling vil være i spil, efter logikken om "rigtige penge først" (bekræftet af Olle), mistede du al reel saldo, før du fik dine højere gevinster. Derfor mener jeg, at gevinstgrænsen fra kasinoet var korrekt. (selv når jeg brugte dine tider til indbetalinger)
Jeg tjekkede alle de sikkerhedsforanstaltninger, som bitstarz har indført for at sikre, at dette ikke skete. Jeg ville have annulleret bonussen, hvis jeg vidste, at sikkerhedsforanstaltningerne var upålidelige. Eller ville have talt med support, uanset hvad udskrifterne siger, blev det foreviget af de falske rapporter, jeg fik fra bitstarz.
Ifølge casinoguruers trossystem skal spilleren ikke straffes for kasinoets manglende due diligence, jeg mener, at bonusbetingelserne eksisterer for at beskytte casinoet mod spillere, der ikke indbetaler. Mine indskud vejer langt over mine bonusser.
Jeg ved, at bonussen var der, men jeg ville have ramt uanset bonussen, fordi jeg ville have indbetalt igen på det tidspunkt, hvis jeg ikke havde nogen midler.
For en spiller, der har foretaget så mange indskud, som jeg har, er det ikke rigtigt at blive behandlet på denne måde. Det var en bonus på 10 dollar, forklædt som en pengepræmie. Jeg synes, det er småligt.
Det er det, vi gør som mennesker, der definerer os, det er ikke de virksomheder og politikker, vi gemmer os bag. På et tidspunkt bør vi overveje disse ting. Jeg gjorde min due diligence ved at tjekke status for min balance, jeg blev fortalt en løgn og tog beslutninger i henhold til løgnen. Bitstarz skal rette dette. De overtræder deres egne vilkår og betingelser med de falske oplysninger.
Kære cmccom13,
Jeg vil virkelig gerne hjælpe dig, men der er forskel på din historie og spilloggene. Normalt, hvis denne situation opstår, anses spilloggene for at være korrekte.
Selv da jeg tjekkede din historie og lavede regnestykket, hvis du vandt fra rigtige penge eller bonuspenge, var det klart, at du tabte alle rigtige penge, før du vandt en stor gevinst og opbyggede din saldo. Kasinoet handlede stadig korrekt, da de satte et loft over gevinsterne.
Jeg ved, at bonussen var der, men jeg ville have ramt uanset bonussen, fordi jeg ville have indbetalt igen på det tidspunkt, hvis jeg ikke havde nogen midler.
Jeg kan ikke bygge en sag baseret på den antagelse, at hvis du ikke fik bonussen, ville du vinde med et hypotetisk indskud med rigtige penge.
Jeg beklager meget, men vi må afvise din sag.
Hvilke logs taler du om? Jeg har vist beviser, der matcher min historie perfekt. Ikke kun, at jeg har vist, hvor kasinoet fremlægger modstridende oplysninger, som er i strid med selve det princip, hvorved casinoguru eksisterer.
Så du fortæller mig, at logfilerne ikke stemmer overens? Hvis dette er tilfældet, HAR VI TO PROBLEMER,
1. Oplysninger om saldoen vises unøjagtigt til spilleren på både udbetalingssiden og indsatsloggene.
2. Kasinoet har to forskellige sæt informationer, et for spilleren, et andet, der er hemmeligt og tilfældigvis anderledes end det, spillerne har.
Der er ingen bedre sag end dette, som jeg læste. Denne sag er essensen af, hvad Casino Guru er lavet af. Jeg har endda fået vidnesbyrd fra Bitstarz support, der fortæller mig, at jeg har ret.
Kære cmccom13,
Jeg tjekkede hele loggen, og dette er konklusionen:
Baseret på loggen: Du tog en bonus og lavede en indbetaling, som Olle skrev før indsatsen var fuldført.
I denne situation bør politikken for maksimal udbetaling gælde.
Jeg har også tjekket dine tider og beregnet, hvad hvis du indbetalte præcist på det tidspunkt, du siger.
Så i dette tilfælde vil du have en reel saldo, som bruges først og derefter bonuspenge, som fungerer som en ny chance (det er skrevet selv i bonusbeskrivelsen)
I dette tilfælde mistede du hele saldoen med rigtige penge og vandt senere fra bonuspenge. Så fordi gevinster stammer fra bonuspenge, bør politikken for maksimal udbetaling gælde.
Med hensyn til dine skærmbilleder kan forskellige tidspunkter være forårsaget af din enheds tidsindstillinger. (unøjagtig tid, anden tidszone)
Dette billede illustrerer, hvordan slots fungerer:
Som du kan se, holder spiludbyderen øje med resultaterne og logfilerne. For kasinoet er ekstremt kompliceret at forfalske spilloggene, og intet kasino ville risikere det for $1500.
Så jeg er ked af det, men jeg kan ikke gøre mere for dig i denne situation. Vi mener, at casinoet har ret i dette tilfælde. Hvis du mener, at vores beslutning er forkert, er du velkommen til at kontakte casinoets regulator.
Vi mener, at onlinespil skal være fair. Selvom dette også kræver, at spillere handler retfærdigt og uden ondsindede hensigter, er det for det meste casinoets ansvar at sørge for, at gambling forbliver fair og sikkert for spillerne.
Hej Carey,
Som altid sætter jeg stor pris på din loyalitet. For at vise det på mere end ord, her er en fredagsloyalitetsbelønning :)
Bare log ind og aktiver det via bonussektionen :)
Skynd dig, du har kun 5 dage til at gøre krav og spille!
Hav en god weekend,
Nick
Leder af C asinonick@bitstarz.com


Vi håber, at du har fundet denne besked nyttig og informativ. Men hvis du foretrækker ikke at modtage fremtidige salgsfremmende e-mails fra BitStarz.com, så kan du framelde dig ved at klikke på afmeld.
Jeg gætter på, at min loyalitet ikke er nok til at forhindre mig i at blive kaldt en løgner og bonusjager.
Du ved, jeg plejede kun at gå til ignition casino, brugte tusindvis sidste år. Jeg holdt op, fordi det holdt op med at ramme.
Min bitstarz-konto er flere år gammel, jeg har brugt den fra tid til anden, mit primære sted var tænding, jeg kan lide bitstarz-platformen, spiludvalget er godt og spillene indlæses hurtigt.
I maler mig som en bonusjunkie, Bonusjunkier er den eneste grund til, at online casinoer skal have disse regler. For at beskytte det mod millioner af potentielle parasitter. Rigtige kasinoer har ingen bonusregler.
Mit spørgsmål er nu, gør det at have en bonus muligheden for at slå op? Hvis dette er tilfældet, ville det forklare bs-reglerne. Er bonusser beregnet til at få folk til at blive hooked på suset af et stort hit?
Kære cmccom13,
Jeg kan se, at alt, hvad jeg skrev til dig, ignorerer - så en sidste gang vil jeg forklare dig situationen.
Her bad jeg Olle om at sende mig de fulde logs: (hvilket han gjorde), og som jeg skrev til dig, kan jeg kun give dem til dig, hvis Olle er enig. Du kan dog bede casinosupporten om at sende dig logfilerne.
Fra log:
9.3.2023 stoppede du med at spille, og din saldo var næsten nul.
10.3.2023 (fra logfiler), begyndte du at spille ved at aktivere bonus uden indskud. (10/03/2023 18:26:32)
3/10/2023 6:33:41 PM er tidspunktet og datoen, hvor din indbetaling dukkede op på din konto.
Fordi rigtige penge bruges først i flere efterfølgende væddemål, mistede du din rigtige saldo og fortsatte derefter med at spille med bonussaldo, som havde en grænse for gevinster.
Fordi du insisterer på, at du indbetalte, før du tog en bonus. Hvis indbetalingen med rigtige penge skete præcis kl. 18:24 (fra dit skærmbillede), ventede du 2 minutter, aktiverede en bonus og begyndte at spille. Igen bruges rigtige penge først, og i dette tilfælde tabte du dit indskud med rigtige penge på blot et par runder og fortsatte med at spille bonussaldo, som havde en grænse for gevinster.
Med hensyn til dine beviser:
Billeder med spilrunder - manglende dato - det er meget svagt bevis. (skærmbilleder kan være fra enhver spilsession)
Billede før du trykkede på knappen - det er ikke et bevis, fordi du måske eller måske ikke fortsætter.
Det eneste gode bevis er billedet med tilbagetrækningen, men transaktions-hash/ID ville være meget bedre bevis.
Så selv når du indbetalte, før du begyndte at spille med bonussen, var indbetalingen med rigtige penge tabt, og derfor har casinoet ret, når de sætter et loft for dine gevinster.
Nå, jeg skrev alle væddemål fra tidspunktet for indbetaling og bonus, jeg gav endda casinoet fordelen, og det fungerer stadig til min fordel. Jeg ville tage mig tid til at skrive det ud bet for bet, der fylder flere chatbokse.
Da jeg var barn, lærte jeg om, hvad Jesus ville gøre i visse situationer, i denne særlige situation lærer han os at give slip på det, der er blevet taget. Jeg fandt endelig ud af hvorfor.
Ikke kun blev jeg stjålet fra og beskyldt for at være en bedrager. Jeg har brugt mange timer i denne strid, og beviser kun hvor tåbelig jeg er. Min tid er meget dyrebar, endda uvurderlig.
Jeg skal fortælle dig hvad, jeg vil lave et væddemål med jer, dobbelt eller ingenting. Jeg er sangskriver, mit band hedder Monohystereo. Sammen har vi over 200 sange. Jeg vil vædde dobbelt eller ingenting på, at jeg kan sende dig to sange, som alle hos Bitstarz og Casino-guru vil forelske sig i. Originale sange. I vil sikkert gerne lave et slotsspil kaldet Monohystereo efter at have hørt dem.
Her er hvor jeg er med det, hos ignition casino laver jeg mange indbetalinger, og mens jeg venter på mit indskud for at komme dertil, vil jeg bruge en cash back bonus, noget som er erhvervet gennem at være en loyal protektor. Samme koncept, jeg har aldrig haft problemer med, at de har udbetalt mig, så jeg er ikke kun en solid kunde, der indbetaler regelmæssigt, når man ser på sagens kendsgerninger, baseret på regnestykket, har mit indskud sin egen vægt, jeg Jeg er den, der bliver stjålet fra, men jeg bliver behandlet som en tyv. Det er med casinoguruers egne ord, at spilleren ikke skal straffes for en casinofejl.
Kære cmccom13,
Din klage handler om en indbetaling, som du mener, du har foretaget på et andet tidspunkt, end casinoet har i loggen.
Som bevis har du sendt et skærmbillede, der viser tidspunktet, hvor du foretog indbetalingen.
Som jeg forklarede, brugte jeg denne tid og beregnede, baseret på indsatserne i en log fra kasinoet, hvad der ville ske, hvis indbetalingen skete, når du tror, det skete.
Ud fra mine beregninger ville situationen være den samme. Forstå venligst, at du tabte næsten alle dine penge, da du ramte et heldigt spin og vandt. På det tidspunkt havde du kun en bonussaldo på din konto; derfor gælder bonusregler.
Jeg forstår, at du måske er frustreret over det, men der er altid heldige spillere, der vandt store beløb efter lidt tid, og nogle uheldige, der slet ikke vandt. I dit tilfælde havde du held og uheld på samme tid. Da du endelig vandt, var det fra en bonus. Sådan er dog livet, og det kan jeg ikke gøre noget ved.
Du kan skrive en sang, kontakte Obama eller gå til tv og stadig vandt fra en bonus, og det er en kendsgerning.
Jeg beklager, men jeg kan ikke hjælpe dig mere i denne sag.
Hvis du vil, kan du kontakte casinoets regulator, men det vil spilde din og deres tid.
Dette er en fed ansigtsløgn, og du ved det, min saldo faldt aldrig under 4 mbtc, den ville have været nødt til at falde under 0,47 mbtc, for at opbruge min kassebeholdning, dette er ikke tilfældet sir, dobbelttjek dit arbejde, jeg tjekkede den tilgængelige udbetalingssaldo på 4 mbtc, og det var 4 mbtc, det er alt, man behøver at se for at kunne skelne mellem kontanter, der kan indløses og midler låst af bonus. Kasinoet kunne nemt rette op på denne misforståelse, det er deres ansvar at sikre troværdig information tilgængelig for spilleren, så en spiller kan undgå disse situationer. Jeg ved ikke, hvem du er, men hvis du repræsenterer casinoguru, bør du læse informationsguruen har angivet som deres trossystem
Du har ikke hjulpet overhovedet, du har kun taget hensyn til bitstarz falsk info. Info, der er hemmelig, kan jeg tilføje, Dette er ikke en fair og retfærdig anmeldelse, dette er en meget enkel sag at bedømme.
Jeg er begrænset til at arbejde med de data, der er blevet givet til mig, og desværre har jeg udtømt alle tilgængelige muligheder. Efter at have gennemgået både casinoet og dine scenarier, har jeg givet dig mine resultater og rådgivet dig om, hvad du skal gøre, hvis du er utilfreds. Hvis du vælger at indgive en klage til tilsynsmyndigheden, er jeg villig til at hjælpe dig på enhver måde, jeg kan. Det er dog vigtigt at forstå, at jeg ikke kan hjælpe, hvis du hævder, at alle oplysningerne fra casinoet er falske, og de forsøger at snyde dig. Derudover er det bevis, du har fremlagt, såsom et par skærmbilleder, ikke tilstrækkeligt bevis til at understøtte din påstand. (indbetalingsskærmbillede - men jeg regnede alligevel med denne tid)
Med hensyn til 4 mbtc:
Fra log:
9.3.2023 stoppede du med at spille, og din saldo var næsten nul.
10.3.2023 (fra logfiler), begyndte du at spille ved at aktivere bonus uden indskud. (10/03/2023 18:26:32)
3/10/2023 6:33:41 PM er tidspunktet og datoen, hvor din indbetaling dukkede op på din konto.
Fordi rigtige penge bruges først i flere efterfølgende væddemål, mistede du din rigtige saldo og fortsatte derefter med at spille med bonussaldo, som havde en grænse for gevinster.
Fordi du insisterer på, at du indbetalte, før du tog en bonus. Hvis indbetalingen med rigtige penge skete præcis kl. 18:24 (fra dit skærmbillede), ventede du 2 minutter, aktiverede en bonus og begyndte at spille. Igen bruges rigtige penge først, og i dette tilfælde mistede du dit indskud med rigtige penge på blot et par runder og fortsatte med at spille bonussaldo, som havde en grænse for gevinster.
Du havde 4 mbtc på din konto, jeg benægter det ikke - og ja, disse penge kunne du se som kontanter, men du vandt disse penge fra en bonus med max udbetalingsregel på det. Derfor satte kasinoet et loft for dine gevinster.
Jeg forstår, hvordan du har det, vi prøvede at hjælpe dig, og jeg er ked af, at du ikke ser det.
Så jeg beklager, jeg gjorde virkelig alt, hvad der stod i min magt for at hjælpe dig, men lige nu er jeg ude af mulighederne og må afvise din sag.
Fortæl mig venligst, hvis du har brug for min hjælp til at indsende din klage til kasinoets regulator.
Ok tak for dit tilbud, men jeg føler stadig, at du mangler det punkt, som jeg kun gør baseret på Casino Gurus's tro på, at kasinoet burde være ansvarlig for deres falske oplysninger, der ville bedrage spilleren. JEG GJORDE MIN DUE DILIGENCE! Jeg tjekkede den kontante saldo, før jeg holdt et par timers pause, og det stod klart, at jeg havde 4 mbtc kontanter. Intet i kategorien låst af bonus. Hvis dette ikke havde været sådan, ville jeg have spurgt live chatten, hvad jeg skal gøre. I stedet følte jeg mig sikker på, at informationen var god, og på baggrund af denne information traf jeg den forkerte beslutning. Det er meget simpelt sir, det er deres falske oplysninger, der er problemet. Jeg ville selvfølgelig have udbetalt de 4 MBTC, hvis jeg havde midlerne i den rigtige kategori.
Den 9. marts har intet at gøre med den 10., da jeg accepterede, at kontantbelønningen var den 10. her er et bedrag, du kan se det nøjagtige øjeblik, væddemålene gik fra bonus- til ikke-bonusvæddemål.
Denne skærm er, hvor jeg tjekkede for at se, om mine penge var låst af en bonus, var de ikke. Jeg ville ønske, jeg havde et billede af det, men jeg troede heller ikke, jeg ville blive bestjålet.
Hej cmccom13,
Jeg vil gerne præcisere, at jeg ikke henviser til nogen begivenheder den 9. marts. Jeg bemærker blot, at dit spil startede den 10. marts uden nogen overførselssaldo fra tidligere dage.
Baseret på de detaljer, du har givet, stemmer dine handlinger overens med min tidligere forklaring.
Angående den 10. marts aktiverede du en bonus og lavede en indbetaling. Det er ligegyldigt, om indbetalingen fandt sted inden for det tidsrum, der er angivet i loggen eller på din skærm. På et tidspunkt var din saldo (kun bonussaldoen på det tidspunkt, fordi rigtige penge bruges først) næsten opbrugt under dit spil. Jeg er overbevist om, at du på det tidspunkt kun havde bonussaldo tilbage. Men derefter opnåede du store gevinster og genopbyggede din saldo, hvor kilden var bonussen, der fulgte med en maksimumsgevinstregel.
Skærmbilledet, du delte, viser væddemål, ikke reglen om maksimale gevinster. Præcis som du skrev, efter at du var færdig med at satse, skiftede bonussen fra bonus til rigtige penge, og du var i stand til at hæve. Og når du gjorde det, gav casinoet dig mulighed for at trække den maksimalt mulige udbetaling fra den bonus, hvilket var helt rigtigt. Jeg kan kun håbe, at kasinoer i fremtiden introducerer en funktion, som informerer spilleren, når den maksimale tærskel for en udbetaling er nået, men nu er det ikke en standard, og så vidt jeg ved, har ingen det.
Faktisk ja, nogle casinoer har det, hvor efter bonussen er rullet over, vil den automatisk fjerne alt ud over det, du har lov til at udbetale, normalt er det 100 bucks. Især hvis der aldrig blev foretaget nogen indbetaling, er dette fuldstændig forståeligt. Fra dette tidspunkt kan du udbetale eller fortsætte med at spille uden bonusbegrænsninger.
I mit tilfælde, havde jeg vidst det, da min saldo var 4 mbtc, ville jeg have udbetalt og indsat igen. Det er ikke noget, hvorfor skulle jeg fortsætte med at spille med mine egne penge, når der stadig var potentiale for et bonusloft? Det giver ingen mening.
Jeg er åbenbart en betalende kunde, jeg sætter ikke pris på at blive stemplet som en bonusmisbruger, denne opfattelse er latterlig, det er bagvaskelse. Alle disse logiske pointer, jeg kommer med, er uigendrivelige, alle med selv en lille smule logik og retfærdig forståelse vil være enige, jeg tror, at dette er en kamp, som Casino Guru har en forpligtelse til at kæmpe for til det større gode. Denne type sager er det, der definerer Casino Guru som en uinteresseret tredjepart.
Jeg har læst de utallige sager, der er postet her, igennem, denne er den bedste endnu, det er en, som Casino Guru skal vinde.
Som du kan se her, blev midlerne i dette øjeblik overført fra bonuslåste midler til indløselige rigtige penge ifølge bitstarz, disse dokumentationer er i bund og grund deres officielle ord, der fortæller mig spilleren, hvor jeg står. Dette er også bekræftet af livechatten, som jeg har demonstreret i tidligere chat.
De skal betale mig mine penge. Hvis de ikke gør det, skal deres vurderinger slås ned. Deres omdømme må lide, ikke mit. Fortæl dem
Hej cmccom13,
Jeg er usikker på, om du er klar over mekanikken vedrørende bonusser, eller hvorfor du fortsætter med at skændes, når det er tydeligt, at gevinsterne var fra bonuspenge og var begrænset i henhold til reglerne.
Selvom det ville være ideelt for casinoet straks at overføre gevinsterne til rigtige penge, efter at indsatsen er comolete. Dette er dog ikke en industristandard. Og kasinoer har en grund til, at de begrænser en gevinst efter anmodning om udbetaling. Vi kan således ikke straffe casinoet blot på grund af din utilfredshed.
Desuden indikerer loggen, at du havde en betydelig saldo efter endt indsats. Hvis kasinoet satte et loft over saldoen, efter at du afsluttede væddemålet, ville dit spil sandsynligvis være anderledes, fordi du ikke ville have så meget saldo på din konto.
I mit perspektiv kan vi ikke tilbyde yderligere assistance, da casinoet handlede korrekt, og dem med viden om bonusmekanik kan bekræfte dette. Hvis du stadig er uenig, foreslår vi, at du kontakter en tilsynsmyndighed eller en anden tredjepartsmægler, selvom det er usandsynligt, at der vil blive draget en anden konklusion eller så meget tid brugt på sagen.
Sir, problemet er ikke bonussen, det er vildledende oplysninger om casinoerne. Det, jeg siger, er, at hvis de havde fremlagt nøjagtige oplysninger, så ville tingene være ekstremt anderledes. Hvorfor bliver du ved med at ignorere dette faktum? I en domstol ville jeg vinde bare baseret på kasinoets logs, domstol, efterhånden som Bitcoin bliver dyrere, bliver min sag flere penge værd, jeg tror, I går ind for kasinoerne, der ejes og drives af penge fra kasinoer, det er min konklusion. Du kan ikke ignorere mine beviser og være retfærdig på samme tid. Til gavn for folk vil jeg ikke stoppe her, jeg vil gøre det kendt den korruption, som I alle er involveret i. Jeg er født til denne type ting, jeg er ubarmhjertig, jeg kender loven frem og tilbage, I gutter er trolde.
Desuden bør industristandarden være fra faktiske mursten og mørtel kasinoer. De tillader ingen sådan taktik. Jeg er ligeglad med hvor mange online casinoer der bruger misinformation til at forvirre spillere, det er ikke rigtigt. Oplysningerne fra kasinoet er faktisk. Det betyder, at jeg i en domstol ville vise dommeren og juryen de dokumenter, som jeg brugte til at træffe min beslutning, og de ville tildele mig gevinsterne, så simpelt som det, hvis du ikke kan se denne simple logik, vil du bare ikke have til, fordi du er en kontrolleret opposition.
Kære cmccom13,
Det ser ud til, at du er sikker på, at du ved den bedste måde, hvordan situationen skal håndteres, og at du vil vinde, hvis du bliver stillet for retten. Hvis det er tilfældet, foreslår vi, at du anlægger sag i sagen. Din historie har ændret sig flere gange siden begyndelsen, først med indbetalingstiden, derefter med afvisningen af en bonus og til sidst med spørgsmål vedrørende sikkerhedsforanstaltningerne.
Du fortsætter med at bestride enhver information, der er givet af både mig selv og kasinoet, og udviser trollingadfærd. Jeg vil dog gerne gentage, at dine gevinster var begrænset på grund af den maksimale gevinstregel, der gælder for bonuspenge, som jeg nævnte fra begyndelsen.
Da denne sag ser ud til at gå ingen vegne, må jeg desværre meddele dig, at vi vil lukke den. Hvis du stadig ikke kan acceptere omstændighederne efter to måneder, vil din fortsatte forfølgelse af denne sag være spild af tid, og vi beder dig venligst tage din sag et andet sted hen.